• Joline

Gggaaaaaahhhh.....JYSK!!!

Som många vet har JYSK en enorm rea just nu o en hel, del shyssta saker. Jag o sambon fastnade för ett platsbord med 4 stolar till baksidan o ett i trä med 4 stolar till framsidan.
    Irritation!!! Träbordet finns ej, fast vi beställt i butiken!!
    Hur kan de gå ut med reklam till många hushåll o sen ej ha bordet tillgängligt för köp??!?!!

Bara så besviken - måste skriva av mig...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-07-01 20:51:55:
    PLASTBORD!!!

• Svar på tråden Gggaaaaaahhhh.....JYSK!!!
  • Eliva

Därför att JYSK är sämst i världen!

♥ ♥ Eliva 2005-11-14 ♥ ♥
  • LadyHell

skulle köpa en säng därifrån för nåt år sedan, inte världens billigaste prist men hyfsat (erbjudande i reklamutskick med jättefin bild) kom dit och ville köpa en, en månads beställningstid och ville man ha ben på sägen kostade det 500kr extra

• HumDis

Man skall inte handla på JYSK av flera anledningar:

De har världens sämsta kundservice, testa att komma in med en reklamation till dom, de är otroligt jobbiga. (Åtminstone enligt min erfarenhet och flera bekantas)

De har tidigare sålt icke godkända barnartiklar (t ex spjälsängar och barnvagnar) vilket jag anser är helt förkastligt.

De har nästan aldrig mer än något eller några exemplar av det de annonserar om. Däremot har de ofta en liknande vara som naturligtvis inte säljs till det låga priset.

/ HumDis
  • Joline

JAAAAA!!! -o

Jä**la norskar!!

• nelly 1

Nämen kan sånt hända på JYSK hahahaha vad förvånad jag blev...NOT

• Joline

Ahhhahaha, har typ inte köpt "stora" grejjor där förut...

Men NOT - ALDRIG MER!!

• Niquilota

Norskar?? Jysk är danskt!

Har samma erfarenhet, det finns aldrig det man ska ha och det är näst intill omöjligt att få någon service. Ibland får man vänta i evigheter på att betala också.

• Lizzyy

Min dotters farmor köpte en fin barnstol i trä ifrån jysk. En sådan med bygel ni vet. Detta var 2002. Vips så ligger barnet på golvet (då var stolen ny) Bygeln brast och barnet slog sej rejält.
    Hon kontakar då givetvis Jysk. Till svar får hon att skicka in kvittot och beskriv vad som hände. Det gör hon, sen finner jysk att det var inget allvarligt fel, utan trät som hade sprukigt (eh deras fel ansåg de) och ersatte henne med 25kr för portot....
    det är så man skämms när man är bekant med Jysk´s VD...

USCHA

• LadyHell

har faktiskt handlat ett diskställ i plast från jysk. funkar helt ok men det är nog det enda ^^

• Joline

Jooo, trodde det var ett norskt företag!!

• Joline

Undrar om man kan lita på att träbordet nånsin finns
    för leverans???

• miniGrynet

Har nyligen funnits en tråd om JYSK´s dåliga service o kvalite bl.a.
    Den tråden har kopierats och mailats till Jysk, tror att det var till någon "chef" av något slag eller om det skickades till flera.

Hoppas dom reagerar med nånting i alla fall, kanske kan försöka bli bättre, eller så är det redan ute för dom.

Hemskt med trästolen som barnet trillade ur, hur f-n kan man skylla det på köparen, att dom haft sönder trät så den inte är säker längre.

SKÄMMIGT!!

• Godis råttan

Får man tillägga att det inte bara är Jysk som är sådana?
    Jag ville köpa en sak på Susta som var i en kampanj och fick höra att de var slut och att det endast tagit ham tre stycken!
    Hur blir det sedan tar de tillsllut bara hem skylt exet?!
    Gissa om jag blev irriterad

• pr32

Jag säger som flera andra här, man ska INTE handla på Jysk!!
    Dåliga varor, röriga butiker, okunnig personal osv.
    Min sambo har jobbat på Jysk, och ja...han säger detsamma!!

Svar på tråden Gggaaaaaahhhh.....JYSK!!!