Skulle du köpa en stjärna på himlen till någon?
Lite nyfiken bara, är det nån som någonsin köpt en stjärna till nån eller skulle kunna tänka sig att göra det?
Lite nyfiken bara, är det nån som någonsin köpt en stjärna till nån eller skulle kunna tänka sig att göra det?
Har inte köpt nån men skulle kunna köpa en alla gånger skulle kännas trevligt bara
Köpa en till mig själv!!
Verkligen INTE!
"the moon belongs to everyone, the best things in life are free.. bla bla bla" eller hur det nu gick
Måste väl gälla stjärnorna också? Aldrig skulle jag låta nån bli rik på att sälja sånt de inte äger.
Nej, skulle hellre köpa ett träd i Afrika eller nåt annat som liksom...GER något. Fast jag förstår absolut tanken med stjärnköp, men personligen känns det lite meningslöst.
Ja alltså, jag hajjar inte VEM äger stjärnan i fråga?
Har liksom "my star" först köpt en del av rymden för ett billigt pris och sen valt att sälja den vidare och VEM har dom då köpt den av?
Är helt förvirrad....
BrideOf Rocky: kika på länken som jag skrev inlägg 4
Ingen äger rymden, alltså kan ingen sälja den och ingen köpa nån del av den.
Det är säkert bara nån fet gubbe i kostym som skrattar rått när pengarna rullar in för att han lyckats lura nån stackare att köpa nåt som inte tillhör någon.
MSI,
SORRY!
Såg inte ditt inlägg!!
Tackar tackar, nu får jag rätsida på denna bisarra rymdhandel!
Nej, absolut inte. Någon som sagt sitter och rullar tummarna att folk lägger pengar på sådant. 1200 kronor kan man göra annat roligt för med den man vill ge en stjärna.