• Harper

Hur många kurer pergo med äl tog det tills det blev ett +?

Hur många pergotimekurer med äl som resultat tog det tills det blev ett + på stickan?
    Hur stor dos pergo tog ni då?
    Vill bara veta antalkurer med äl och inte hur många år det tog...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-07-02 18:03:53:
    Ge mig hopp nu. Någon?

• Svar på tråden Hur många kurer pergo med äl tog det tills det blev ett +?
  • Kringlan

Jag blev med barn första kuren, tyvärr slutade det med ett MA. har ätit första kuren efter det nu så jag hoppas igen.. Lycka till!

• moneehkah

Hej!
    Åt lägsta dosen Pergotime i 3 månader och blev sen gravid. Lycka till å ge inte upp!

• Petraplutt

Jag fick äta enkel 1 ggn blev inte nåt då, sen blev det dubbel å då fick jag ÄL å då åt jag 4 st totalt Nu är det vecka 17

• Shira

Blev gravid på 1:a enkelkuren, tyvärr ma, blev sedan gravid igen på 2:a enkelkuren (alltså 3:e kuren totalt, andra den omgången).

• Bumlare

Jag testade + för en vecka sen på min andra enkel pergokur! Så det funkade bra på mig... (nu är det bara att hoppas att resten går bra).
    Lycka till!

• Bumlare

Kan tillägga att jag inte fick nån äl på första kuren... så en kur med äl räckte.

• Fommpen

Jag åt en kur pergo (1 tablett om dagen) fick ÄL är nu i v16 med tvillingar i magen.

Lycka till!

• Harper

Härligt, grattis allihopa till era graviditeter.

• KaRoLiN85

jag blev gravid på första kuren enkel sen fick ja tyvär tidigt missfall.
    Sen tog de sej på 4 kuren dubbel och nu är ja i v 19

• Rinjina

Ursäkta att jag lägger mig i tråden, men måste bara fråga om det är vanligt att få missfall efter första kuren med pergo? Åtminstone verkar det vara flera här som drabbats av det.

• Cahela

det blir ju mer relevant att titta på statistik vad gäller pergo dvs hur mga ungefär lyckas bli gravida med det?
    Att bara fråga de som plussar med pergo säger ju inte så mkt...

• Jeanette

Andra kuren, enkel 2003 o tredje kuren, enkel 06 (tyvärr ma i v11)
    Efter ma:et kom kroppen igång av sig själv!

Cah: Nä, helt rätt men det ger en hopp o kämpa vidare!

Lycka till!
    Kramiz

Svar på tråden Hur många kurer pergo med äl tog det tills det blev ett +?