vagg-fötter till spjälsäng
Undrar hur vagg-fötter (tror de heter byssanlull eller nåt)till spjälsängen funkar.. Är det en fjäder i eller? Får inte ihop det med 4 ben
undrar även om ngn testat dem och rekomenderar.
Undrar hur vagg-fötter (tror de heter byssanlull eller nåt)till spjälsängen funkar.. Är det en fjäder i eller? Får inte ihop det med 4 ben
undrar även om ngn testat dem och rekomenderar.
Dino78. Jo, jag läste det, det var därför jag undrar hur de "riktiga" funkar.. Hon hade väl satsat på olika höjd så därfö vaggar det.. visst var det så??
Ja, så hade hon gjort. De "riktiga" ser ju ut att ha "tyndgpunkten" på motsatta håll så att den vaggar men jag vet inte
öööh? fattar inte riktigt.. Du menar samma idé då?
Köpte Vyssan Lull fötter förra veckan och är så nöjd. Nu somnar lillan om efter lite vaggning 6 av 10 gånger istället för att jag måste lyfta upp henne varje gång
Toppen! Är precis vad jag hoppas på
Hur funkar de?
Det är tjocka fjädrar med gummi runt (lät konstigt) De skruvas fast på alla fyra benen och vips så gungar sängen ite mysigt.
Vi har dem oxå, men använder dem inte så ofta längre, eftersom Elliot börjat lära sig somna själv lite smått, men de har varit till väldigt mycket nytta! Verkligen en investering värd pengarna!
Sängen känns stadig med fötterna på men de ska nog tas av när barnet börjar klättra i sängen
Ska kolla efter såna idag då.. Låter grymt!! uuuuuuuhh vad jag blivit shoppar tokig.. Har jag aldrig varit.. Å trodde aldrig jag skulle bli.. Men det är ju så kul till den lilla.. ;-D