• Gisma

vagg-fötter till spjälsäng

Undrar hur vagg-fötter (tror de heter byssanlull eller nåt)till spjälsängen funkar.. Är det en fjäder i eller? Får inte ihop det med 4 ben
    undrar även om ngn testat dem och rekomenderar.

• Svar på tråden vagg-fötter till spjälsäng
  • Dino78
    http://www.bonti.se/shopcart/sangochsov.htm
    Vyssan lull heter dom.
    I senaste Vi Föräldrar var det nån som hade hittat på en egen variant som fungerade lika bra, läste du det? Jag kan skriva av tipset om du vill, det var billigare iaf
    Har inte testat dessa själv.
    DIF i själ och hjärta
  • Gisma

Dino78. Jo, jag läste det, det var därför jag undrar hur de "riktiga" funkar.. Hon hade väl satsat på olika höjd så därfö vaggar det.. visst var det så??

• Dino78

Ja, så hade hon gjort. De "riktiga" ser ju ut att ha "tyndgpunkten" på motsatta håll så att den vaggar men jag vet inte

DIF i själ och hjärta
  • Gisma

öööh? fattar inte riktigt.. Du menar samma idé då?

• Kyllan

Köpte Vyssan Lull fötter förra veckan och är så nöjd. Nu somnar lillan om efter lite vaggning 6 av 10 gånger istället för att jag måste lyfta upp henne varje gång

• Gisma

Toppen! Är precis vad jag hoppas på
    Hur funkar de?

• Kyllan

Det är tjocka fjädrar med gummi runt (lät konstigt) De skruvas fast på alla fyra benen och vips så gungar sängen ite mysigt.

• Ankissen

Vi har dem oxå, men använder dem inte så ofta längre, eftersom Elliot börjat lära sig somna själv lite smått, men de har varit till väldigt mycket nytta! Verkligen en investering värd pengarna!

• Kyllan

Sängen känns stadig med fötterna på men de ska nog tas av när barnet börjar klättra i sängen

• Gisma

Ska kolla efter såna idag då.. Låter grymt!! uuuuuuuhh vad jag blivit shoppar tokig.. Har jag aldrig varit.. Å trodde aldrig jag skulle bli.. Men det är ju så kul till den lilla.. ;-D

Svar på tråden vagg-fötter till spjälsäng