• Dino78

Helen Sjöholm

Vad tycker du om Helen Sjöholm?

DIF i själ och hjärta
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-07-04 12:51:11:
    Ni som tycker hon sjunger bra får rösta på "helt ok"
    För helt ok är menat som positivt!
  • Svar på tråden Helen Sjöholm
  • Dino78

Jag tycker själv att hon är skitbra! Inte alla låtar förstås men det mesta. Bästa rösten av kvinnor!

DIF i själ och hjärta
  • Janna84

Jag önskar fler alternativ och tänker därför inte rösta. Hon sjunger väldigt bra men jag vill inte påstå att hon är sveriges bästa kvinnliga artist...

• Sömntutan
    Janna84 skrev 2006-07-04 12:46:33 följande:
    Jag önskar fler alternativ och tänker därför inte rösta. Hon sjunger väldigt bra men jag vill inte påstå att hon är sveriges bästa kvinnliga artist...
    Håller med!!
    Hjärtat tar aldrig semester....
  • Dino78
    Janna84 skrev 2006-07-04 12:46:33 följande:
    Då får du väl ta att hon sjunger helt ok, det är det alternativet för såna som dig
    DIF i själ och hjärta
  • Ekorrfamiljen

Hon är bra! Gillar musiken och hon verkar go! Närmast får väl bli; Jovars, helt ok.. för bäst är hon inte. Hade hellre haft alternativet: Hon sjunger bra!

Ekorren - stolt trebarnsmamma!
  • Kanelsnäckan

Röstade på alt ett, men håller med Janna84. H.S. har en enormt bra röst men är inte den bästa sångerskan i Sverige för det är ju Carola

• dio

Röstade på ok eftersom jag inte anser att hon är sveriges bästa artist men hon har en väldigt bra röst

Oh My God. Omigid. Oohh My God. I Thought Nailguns Had A Safety
  • Dino78

Nu har jag gjort en ny, ni får inte klaga på mina alternativ i den för jag orkar inte göra om den än trejde gång

DIF i själ och hjärta
Svar på tråden Helen Sjöholm