• Tjofsen

För oss med villa från 70-tal

Jag har precis blivit villaägare till ett typiskt 70-talshus med källare. Avlångt med vanligt snett tak. (inte fyrkantigt hus med platt tak alltså)

Nu undrar jag hur man ska inreda. Har gott om tid att planera eftersom jag är arbetslös nu så kassan är tom. Men tänkte jag verkligen skulle ta mig den tiden nu att planera, planera,planera. Så om det finns fler som vill haka på min 70-tals-villa-tråd där vi kan diskutera inredning, trädgård (KAN INGENTING NÄMLIGEN) tips och idéer om golvkonstruktioner, takpannerenovering och ALLT som har med detta hus att göra. Har ingen bild på mitt hus - vet inte om jag kan lägga in bilder i mitt album här...inte betald medlem ännu.

Tänkte begränsa tråden nämligen till ett sånt hus som jag har..eftersom jag gärna vill se hur andra har gjort. Mitt hus är ett tegelhus - enplans med källare (gillestuga etc).

Jag vill gärna se bilder på hur du/ni har gjort i ert hus.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-07-04 15:47:37:
    *Nu har jag bild i mitt galleri* Utsidan bara. Ni som har ett sånt hus vet ju hur insidan ser ut..och det är ju inte MITT som är på fråga utan ERT...*L* Jag är nyfiken på hur ANDRA har det.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-07-14 19:21:41:
    Nu har jag lagt in bilder på insidan också...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-07 14:11:36:
    Jag har lagt mina "hemmabilder" i en stängd mapp - där endast de i min adressbok får komma in och kika. Vaknade en dag och fick värsta konspirations/paranoia-tankarna och kände att jag inte ville lämna ut mig till HELA världen liksom. Så vill man kika in så ska jag sätta in er i adressboken först. Så jag har koll på vem som kliver in i mitt hem.

• Svar på tråden För oss med villa från 70-tal
  • Tjofsen

Eftersom ingen svarar får jag väl prata med mig själv så länge...

Jo, jag har också köpt ett sånt hus....ett gult. Tänkte riva ut ALLT och bygga om...för jag har skitfett med pengar...Men det har ju inte du så ingen idé vi diskuterar..ha ha ha ha

*Usch va tråkigt det är att prata med mig själv...otrevlig är jag tycker jag*

Ingen annan som vill vara med i min villa 70tal?????????

*HALLLÅÅÅÅÅÅ*

• Lola Jämtland

Såklart kan du lägga in bilder. Det har inget med PLUS-tjänsten att göra.

• Tjofsen

kan jag?? Men jag provade...kanske den är inne nu
    *springer till mitt krypin och kollar*

• Lola Jämtland

Vi kan dock inte se den eftersom du inte gjort ditt galleri tillgängligt för oss....

• Tjofsen

Kommer tillbaka
    *flås flås*
    Näääe....ingen bild vill ladda upp

• Tjofsen

aha...*springer tillbaka*

• Lola Jämtland

Min Sida----Inställningar (står i spalten till vänster)----Välj vad som ska vara tillgängligt---o sen står det säkert Spara.

• Tjofsen

*Jag hittade tillslut* Nu har jag ändrat den inställningen
    Tack för hjälpen Lola.

Nu ser det dessutom ut som om min tråd är jättepopulär eftersom antalet besökare är typ 9 ..hi,hi....

Så det kanske droppar in fler sen.

• Lola Jämtland

Nu finns galleriet men ingen bild.....o jag som är såååå nyfiken!!!

Svar på tråden För oss med villa från 70-tal