• Nettan73

Mitt ansikte domnar

Det har hänt mig då och då under de senaste veckorna att det börjar sticka i ansiktet och ansiktet som domnar bort.. och känns blodfyllt, varmt o rött.. Först var det när jag lutade mig neråt, sen även när jag ligger ner och nu till och med när jag sitter upp..

Vad sjutton är det som händer? Jag gissar att det har med blodflödet att göra.. men hur?

Nettan, gravid i v29

• Svar på tråden Mitt ansikte domnar
  • Booliboh

För att vara på säkra sidan, ring mvc imorgon! Lova!!

*oroligbooliboh*

Bebis 7 November 2006
  • Nettan73

Ingen som känner igen detta...? *please*

• Fru Juli

Usch, jag har en kompis som får så ibland, halva ansiktet domnar bort! Det brukar sitta i några dagar och sedan gå över. De har inte lyckats ta reda på vad det är för fel.

Men hon är inte gravid så det kanske är något annat du har.

• Glimmerfall

När jag var gravid så domnade mitt ena lår ofta bort. Lite jobbigt då eftersom jag på den tiden hade ett mycket stående jobb. Men det var nerver som kom i kläm. Men ansiktet låter underligt.

Råder oxå dig att prata med din BM eller någon läkare. Kanske ringa sjukvårdsupplysningen.

~*~ Lycka är bara smärtlindring ~*~
  • Nettan73

Nä, jag som trodde att det var vanligt... alltså, det försvinner ganska snabbt om jag reser på mig och rör lite på mig.. inte så att det sitter i någon längre tid..

• tlw

i en annan tråd var det en tjej som halva ansiktet domnade bort på. förlamades eller nåt, hon blev igång satt nån vecka efter, men hon hade gått längre tid, tror hon var i v35.

Svar på tråden Mitt ansikte domnar