• Lillis79

30-årig bröllopsdagspresent?

Hej

Mina föräldrar har varit gifta i 30 år nästa vecka ochjag skulle vilja ge dom nåt fint eller överraska dom med nåt. Är det nån som har några bra ideer eller tips på nåt?? Det står helt stilla för mig, vore ju kul att ge dom nåt iaf.

Tack på förhand!!

• Svar på tråden 30-årig bröllopsdagspresent?
  • Lillis79

Runt en tusenlapp får det kosta

• Belana

Ett album med bilder på dig och dina eventuella syskon med familjer idag.
    Teaterbiljetter/musikal etc.
    En weekend på hotell i en storstad.
    En vinprovning/whiskey/choklad - nåt sånt som de gillar.
    En utflykt tillsammans med dig, t ex hyra islandshästar och rida ut (eller köra gokart) och så ha picknick.

• Lillis79

Ja man kanske skulle ordna en utflykt med hela familjen,få en heldag tillsammans.
    Fast å andra sidan så känns det som att det är "deras" dag och att de kanske ska få fira själva.

• mammutten81

En miniweekdend på hotell med middag och frukostbuffé.

Kanske biljetter till ngt uppträdande.

• Belana

Fråga! Mina föräldrar blev jättesura när vi inte firade deras 35-årsdag ihop med dem, de ville bli gratulerade av oss barn.

• Lillis79

De ska åka ut i skärgården och bo dagen efter så kanske roligare att bjuda dom på nåt annat än hotell men tack ändå för tipset.

Kanske skulle fråga dom som du säger Belana, det är ju inte så ofta man umgås allihopa.

• Piri

Mina föräldrar firar 25-årig bröllopsdag på måndag och de kommer att få en Magnolia av mig och sambon. De är väldigt trädgårdsintresserade båda två så jag hoppas att ett litet träd med vackra blommor ska bli perfekt!

schandg.com/gardening/plants/magnolia-ann.html

Så kommer den förhoppningsvis att se ut nästa vår!

Tyvärr har jag nog inget bra tips till dig, men lycka till!

Svar på tråden 30-årig bröllopsdagspresent?