• ScreamJP

vad kan man säga är "det högsta klädmodet just nu..?

Hejsan! Vilken knäpp fråga va..? Vi har fått ett sånt där jättefint babyalbum att fylla i och där finns den med

70-talet och 80-talet har ju sina karaktäristiska stilar men vad är det som gäller nu? Tycker det spretar så mycket att det är svårt att säga -särskilt som jag är så långt från moderiktig man kan komma själv

Bombardera mej jättegärna med förslag

• Svar på tråden vad kan man säga är "det högsta klädmodet just nu..?
  • paloma74

Volangkjolar, stora örhängen, nitbälten, högklackat med kork- och träsulor, knälånga brallor, basketkängor (likadana som jag hade 1987!); ... turkos, orange, mintgrönt, beige, brunt och andra naturfäger ... prickigt (älskar prickiga kläder själv, och bollar).

Tror jag? Jag läser mest mammatidningar och inredning numera! (Har två små små barn.)

Förresten kanske du kan läsa Sofis mode (Aftonbladet) för att va på säkra sidan? Klicka på Mode så kommer du vidare.

• anjeli

Gaaah, paloma... volangkjolar är ju SÅ ute! SÅ 2005!

• Nyfiken gul

just nu tycker jag det är fruktansvärt mycket 80-tal ute i butikerna...

blir helt paff när man hittar samma supertajta knallgula jeans på JC som jag själv hade som 10-åring på det glada 80-talet!

Samtidigt trängs 50-talets pepitarutiga klänningar på HM och 70-talets midjekorta biker-jackor i brun galon på Vero Moda...

just nu är det ett blandat mode.. finns nog ingenting som är särskilt utpekande för just 2000-talet direkt...

• emmamma

Det ska va kvinnligt och petit. Det är den enda konkreta jag kan komma på.

• E l l a

Cityshorts - fast de är ju ganska fula...

• E l l a

Västar är ju ganska populära nu med...

• bettyboopan

Håller med ovanstående talare om att det finns en hel del både 50-tal och 80-tal i butikerna.

Cityshorts, pennkjolar, västar, leggings, kilklackar, randigt, stuprörs-jeans, tunikor, stora väskor...

• Carisma95

Cityshort, kilklack, associarer (!) prickigt, gult, basketdojor, blå/vit randiga tröjor.

• fenixen

Jag tycker att allt känns modernt nu, det finns ju så många olika stilar att välja mellan.

• OlgaMatildah

city short och killklackar, hög skor och smala jeans fortfarande, stora stora solglasögon, båt tema med seglarskor och randigt, egentlgien kan man säga många olika stilar blandat, men något man kan se mycket av i sommar är klänning, massor av klänningar.

Svar på tråden vad kan man säga är "det högsta klädmodet just nu..?