Känner mig så sviken av min bästa vän
Vet inte om detta är rätt ställe att skriva på.. men jag har ingen annan att prata med! Jag har just inga närmre vänner men har haft en väldigt nära vän sedan flera år tillbaka. Hon och jag har kunnat pratat om allt mellan himmel och jord och varit så tajta att vi vet vad den andre tycker och tänker..
Nu till saken: Det hela började för snart ett år sedan, hon träffade en ny kille vilken hon förlovade sig med och senare gifte sig med - allt gick så snabbt.. jag ställde upp och donade och ordnade för henne och hennes blivande.. älskar ju min vän så vad gör man inte... men nu känner jag att luften har tagit slut... jag känner mig utnyttjad, känns som om jag gav allt men fick inte ens ett tack tillbaka.. Vi har knappt pratat med varandra på flera månader och jag mår så dåligt av detta... Dels vill jag ju så gärna fortfarande vara bästa vänner men jag har inget förtroende för henne längre.. det har hänt lite saker på senare tid som jag inte vill gå in på men saker som gjort att jag inte fått en bättre bild av den hon blivit.. Känner inte igen henne längre - hon skulle aldrig bete sig så här förut..
Igår bröt jag ihop - har bara varit ledsen och kanske besviken och lite arg tidigare men igår började jag gråta.. det var skönt men nu vet jag inte hur jag ska gå vidare... livet känns så tomt utan en vän men jag vet inte om jag orkar ha någon..
Okej.. detta var ett konstigt inlägg men kände att jag var tvungen att skriva av mig.. tyvärr kan jag inte ge fler detaljer då jag vill vara anonym likaså skydda min vän...
Vad skulle ni ha gjort??
Kramar// ledsen och besviken