Varmt i sovrummet
Vi har 31 grader varmt i sovrummet och vi flyter bort i värmen. Felicia 14 mån sover dock hela natten...är lite orolig för henne i värmen.
Vet inte vad jag vill med denna tråd mer än att få klaga av mig lite
Vi har 31 grader varmt i sovrummet och vi flyter bort i värmen. Felicia 14 mån sover dock hela natten...är lite orolig för henne i värmen.
Vet inte vad jag vill med denna tråd mer än att få klaga av mig lite
Hej. Ett tips!-skaffa takfläkt- det har vi gjort!! Är såå skönt o fläktar gott!! Låter även vår lilla ligga i bara blöjjan o sova nu då det är så hett...Kramis B-L
Samma här! Vi har fläkt i vårt sovrum så Emma (15 månader) har fått flytta in till oss och sover nu precis under fläkten. Ska köpa en sån där golvfläkt att ha i hennes rum imorgon.
i månadgs natt hade vi fönstret öppet lite för att det var så varmt. Hur slutade det? Jo, de ringer efter 2 timmar på dagis dagen efter för att Emma plötsligt fått 38,7 grader i feber!
Vi har också väldigt vamt i sovrummet. Vi sover där allihop (jag, maken , en 3-åring och en 1-åring) och vi måste ha dörren stängd för att inte katterna ska komma in (jag är allergisk).
Hur som helst: Vår räddning är en fläkt. En vanlig bordsfläkt från Coop för 200-300:-. Den är underbar och gör sovrummet rentav angenämt i hettan -)
Vi har både takfläkt och bordsfläkt, men det hjälper inte mot värmen men det svalkar iallafall lite.
Nätterna är lika varma som dagarna phhuusst