• Signatur

Hjälp, vad har folk på sig på krogen numer???

åhå, jag ska ut på krogen ikväll för första gången på flera år (ja, man blir patetisk på gift ).
    Vad tusan ska man sätta på sig. Har ingen aning om hur folk ser ut numer. Förutom möjligtvis att allt är oerhört utmanande. Tyvärr är inte utmanande riktigt min stil.
    Tunika (modell snyggare med ganska djup uringning) och ett par byxor, är det ok?

• Svar på tråden Hjälp, vad har folk på sig på krogen numer???
  • Velouria

Ja, jag vet då inte heller! Tunika med byxor låter snyggt. Jag tror att jag är så omodern att jag snart blir retro...

• Signatur

Veloria, då är vi två då

Äh, jag får väl skylla på att jag inte är 18 längre...

• AmandaPitkänen

tycker det låter snyggt!

• Persikan

Tunika och byxor blir väl bra! Själv är jag inte heller ut så ofta och definitivt inte "rätt" klädd Har ett partylinne som jag använt i flera år och själv tycker jag att det fungerar bra, men min omgivning ler nog lite i smyg... Fast det bjuder jag på

Ha så riktigt roligt i kväll!!!!!!!!!!

• Lucifer

ha kläder som du trivs i...känner du dig fina i kläderna du har på dig så tycker oxå andra att du är fin. ha en kul kväll !

• heleneuz

Jeans och lite höga klackar så känner man sig partyfin tycker jag!!

• Majblomma12

Smala klackar ska det vara på skorna, och spetsig tå. Sen har alla tighta jeans och så långa linnen med spets nertill. Över det har de flesta brudar någon liten sportig jacka. detta noterades när jag, för fösta gången på fem år, besökte ett danshak för någon månad sen. Annars går jag bara på pub numer, och där får man ha på sig vad man vill. Behöver jag tala om att jag var totalt fel?

• Nyfiken gul

på krogen har man fina men oömma kläder på sig....

så länge man inte ska på krogen som fått högsta betyg i Michelinguiden så duger jeans och tunika perfekt..

Man får räkna med en del spill, kladd och klet när man är på krog med dansgolv a´la disco...

Absolut kan man klä sig i kortkort och vulgosminkning men det tycker jag mer hör hemma när man ska iväg på större party och inte bara ner till kvarterskrogen och trycka en öl...

• CeciliaBa

Jag tycker det låter finfint!! Rusa inte ut och köp sånt där tråkigt spetslinne som alla har! Usch vad intetsägande! Lucifer har rätt i att så länge som du känner dig fin så har du kulkul!! Många gånger har jag köpt riktiga modekläder bara för att känna mig helfånig och önskat att jag hade på mig nåt som kändes som "mig" istället. Ha det så roligt!!

• Poppet

Jag ska på krogen nu och har svart t-shirt med nåt tryck, jeans, vitt skärp och svarta skor... Det får duga... Man har vad man vill är mitt nya måtto som jag verkligen försöker leva efter. Ha en kul kväll! /Poppet

Svar på tråden Hjälp, vad har folk på sig på krogen numer???