• Anonym

Vilken dildo skall jag köpa som nybörjare?

Nu är jag trött på att bara stimulera mig med fingrarna när jag är kåt(och min man sover). Så nu skall jag köpa en dildo! Kan ni rekom. nån som är bra. Kan nämna att jag har svårt att få orgasm vid vanligt samlag så jag vill ha nån som är bra men inte låter så mycket. Den får inte vara för dyr! Max 400kr! Tack för hjälpen!!

• Svar på tråden Vilken dildo skall jag köpa som nybörjare?
  • Anonym (guld)

guldstaven är en bra stav under de flesta omständigheter...
    kan dock inte ge dig någon länk pga. vår moraliska brandvägg här på jobbet :) Men den är slät och fin med steglös vibrator. En klassiker skulle jag tro! Normalstorlek jämfört med snoppen. Rätt liten alltså Hahaha...

• Anonym

Hej Anonym(guld) Jag tycker bara den verkar så tråkig. Är inte rabbit bättre isåf? Jag tror jag behöver en med lite finesser eftersom jag har svårt att få orgasm.

• MyFine

En rabbit är ju dildosarnas rolls royce , och du kan säkert hitta lite billigare varianter på den på internet. Själv tycker jag inte att "vanliga" dildosar ger speciellt mycket.
    Så satsa stort och köp en sån direkt!

• Anonym

Hej Ozzan! Vad ligger en rabbit på i pris?

• Anonym

en variant på rabbit kostar där 399kr

• MyFine

Näpp, det gjorde den inte.. Men gå in under sexleksaker/vibratorer/high-tech och på sidan två. Där har du sex and the city-rabbiten för 219 spänn!

• Anonym (guld)

jag kanske börjar bli gammal *fniss

• MyFine

Anonym (guld): Det kanske är dags för en uppdatering?

• Anonym (Mmmm)

Rabbit är jätteskön!!!

• Lady Bling

Har sett att det finns auktioner på tradera med "rabbits".

• Anonym (grattis)

Var på ett sex party och köpte där min stav. Den billigaste faktiskt 198kr och jag är jättenöjd. Jag kände och tittade på alla som hon hade visat och sedan diskuterade jag med henne innan jag bestämde mig. Jag ville ha en i vanlig storlek dels för att ja aldrig provat men ävan pga att min man har " modell mindre" och har komplex för detta trots att jag aldrig klagat. Sedan sa hon att man skulle börja med en billig ifall det här med stavar/dildos inte var någonting som passade en. Så jag valde en stav eftersom man kan ha den både med vibrator eller utan medans en dildo inte har batterier. Min tror jag hette "pearly blue" och har den färgen fast den ser ut som en snopp med pung där det sitter taggar som masserar.... Lycka till!

• Meduziz

jag ger detta tips till alla som frågar..
    www.usvideo.se !! dom är billiga, snabba och diskreta med ett STORT utbud.

dom har även en affär i stan (sthlm) som är öppen dygnet runt.
    bra å veta när andan faller på

ha det så skönt.

• Anonym

Helt klart en rabbit........världens bästa uppfinning..
    Hade aldrig tidigare fått orgasm, har väldigt svårt att få det, men inte nu med min rabbit....skulle klara mig helt galant utan någon karl så länge jag fick behålla staven. och vilka orgasmer!!!!!

Svar på tråden Vilken dildo skall jag köpa som nybörjare?