Någon av er?
Någon av er som har en man som snusar och kanske påverkat graviditetsbenägenheten?
Någon av er som har en man som snusar och kanske påverkat graviditetsbenägenheten?
förstår inte frågan riktigt... hoppas du kan förklara lite bättre (e lite trög just nu)... har en man som snusar nämligen.
Ja, här är det en till som har en man som snusar. Ja, förklara lite bättre.
Kan en man som snusar ha sämre spermier..?
hmm har ingen aning men i vårt förhållande verkade det som det., vi försökte iallafall få barn i ca ett och ett halvt år innan jag blev gravid vet dock ej om det var p.g.a snuset som det var problem eller om det var något annat.
Jag har hört att snusande kan påverka fertiliteten; vår läkare rådde min man att sluta vilket han gjorde. Vi lyckades sedemera med vår första IVF men det där handlar ju mycket om tur dessutom...
Min kille snusar och det har inte påverkat oss fått tre kids genom äd varav twins
Här har ni en tjej som snusar och samtidigt beklagar sig över att inget hänt på 16 månader...
Är övertygad om att snusning har en neg påverkan.
Har hört att det minskar chansen till 25%
Blodgenomförseln blir inte normal när man snusar , vilket leder till en onaturlig obalans i kroppen.
Att inget hänt på 18 månader ska det vara...
Under vår utredning och under våra försök så var de på min sambo flera gånger om att snusning inte var bra för fertiliteten.
Nu klarade han inte av att sluta och vi lyckades på försök tre. Men jag tror absolut att det kan ha betydelse.
Kram
Min sambo snusar men det har inte påverkat fertiliteten iaf eftersom jag blev gravid så snabbt
HEJ!
Min sambo snusar och har gjort det i ungefär 10 år. Vår läkare vet om detta men har aldrig nämnt att det skulle påverka vår situation på något sätt.
jag har haft jätte svårt att bli gravid, men min smbo snusar o röker, nu e jag gravid,(Äntligen)men nu har han slutat röka helt o bara snusar,