• Thisla

Crinone funkar ju INTE! Fler??

Fick utskrivet Crinone och hämtade ut den superdyra asken med 15 doser för över 500 kr...

Ni som provat det vet kanske att det är vaginalgel som ska föras upp. Man ska pressa på en behållare och gelen ska släppa högst upp och täcka slemhinnan. Bara det att det gör den inte! gelen komemr inte alls ut när man pressar på behålalren!! Så -helt verkningslöst! Får inte tag på nån gyn förrän måndag, men jag är så arg! Nog mkt pengar får man lägga ut på detta för att försöka få barn och sålurar de en och skriver ut verkningslös skit!

Skriv inga tips om hur man gör för jag har försökt allt. Det end aär att pressa ut gelen på fingret och föra upp det men det är inte alls samma sak!

Hur gör ni för att få prog-vaggisar utskrivna, vad kostar de (suck) och vad heter de???

• Svar på tråden Crinone funkar ju INTE! Fler??
  • BlåRosen

TS,, nu fattar jag inte

Vill du ha utskrivet proggisar för att bli gravid??..
    Dom funkar inte så. Dom hjälper inte dig att bli gravid om du är i verkstaden..
    Dom tar man EFTER man blivit gravid....

• Thisla

Jag ÄR gravid.
    Ska få progesteron för att jag haft mf innan och har svårt att bli gravid.

//thisla v 5+0 idag

• BlåRosen

aha,,men du TS,,jag har proggisar som ligger här i kylen sedan mitt sista FET försök..
    Ska jag skicka dom till dig??

• pavi

Jag förstår inte riktigt...
    För mig funkande det när jag använde crinonen vid ivf.
    Man trycker i änden på staven, ser ut som en liten plastkudde.
    Lite blir kvar i röret, då försöker jag skaka ner innehållet, och trycker igen.
    Tryck fort.

• Thisla

ja, om du inte ska ha dom själv så varför inte?
    messar privat

• BlåRosen

dom går inte ut förrän 2008,,å jag har 30st..

Marru skulle kolla om hon hade sina kvar,, så skickar vi dom direkt till dig..

Klart du ska få behålla din bebbe

• m2rru

Ääääh, hade bara en halv ask kvar. Alltså 5 stycken

• Thisla

pavi

nej, hur jag än trycker och trycker på behållaren så kommer det inte ut. Bara det där första kommer ut när man river av plastvredet (korken). Inuti röret finns ju en liten plastkula och det är den som ska pressas ner och trycka ut gelen, men plastkulorna verkar vara för stora så hur man än trycker sitter gelen kvar. Har klippt upp en behållare och föröskte lirka in innehållet i en liten plastspruta och föra upp, men ja, du förstår, mkt bestyr och hälften hamnar ju inte där det ska

BlåRosen

tack snälla snälla, jag blir så glad, börjar nästan gråta här. Blev så upprörd över Crinone´t.

• BlåRosen

Marru,, ingen fara,, kan kolla med Ville om hon har några kvar,, tror jag ringer henne direkt

• Thisla

m2rru

hur länge räcker 5 st? är väl bättre än inget?

Svar på tråden Crinone funkar ju INTE! Fler??