• Nupsan

Sittdelen-Emmaljunga Duo Edge-Irriterad

Jag är irriterad, skulle testa sittdelen till min Emmaljunga Edge pga att det snart är dags att byta. Till min stor besvikelse verkar det inte funka alls. När jag ska ta ner ryggstödet i viloläge fastnar det i sufletten och jag måste dra sufletten över ryggstödet och när jag ska ta upp ryggstödet så följer hela sufletten med. Ska det verkligen vara så, fler som haft det problemet??????

• Svar på tråden Sittdelen-Emmaljunga Duo Edge-Irriterad
  • Millan77

ja jag har så på min oxå.Väldigt irriterande

• HasseH

Vilken årsmodell är det? Det här låter inte så kul, jag har beställt en sån vagn...

• Nupsan

Det är årsmodell -04. Rekomenderar varmt liggdelen men är just nu mkt irriterad på sittdelen.

Millan 77. Har du varit i kontakt med butiken eller Emmaljunga??

• lolle

oj va bra att du säger så. Det är samma sak på min emmaljunga 04. För de första lämnade jag in vindskyddet förra veckan då undersidan lossnade. Min bebbe kunde drog los alla löshängande trådar och stoppade dom i munnen (livsfarligt). Jag försökte få tag på emmaljunga men på deras hemsida hänvisar de till "återfösäljarna" vid problem. Jag vet inte om jag ska anmäla emmaljunga då jag anser att detta är ett ganska allvarligt fel. Jag köpte min på Babyland o lämnade in det för 14 dagar sedan..har ringt dem 2 gånger redan, men inte kommer de med någor svar. För det andra har jag även samma problem som du. Alltså att sufletten fastnar. Om det finns flera som är missnöjda så kanske man kan skicka något mail till Emmaljunga tillsammans

• LeMeNo

Bra att ni tar upp detta!! Det samma sak med våran vagn!! Blir tokig varje gång man ska fälla ner ryggstödet och det bara fastnar....Har funderat om det verkligen ska vara så....dåligt i så fall!! Tycker att man ska klaga till emmaljunga!!

• lolle

Jag tänker ringa emmaljunga imorgon. Kan återkomma med svar den här veckan.

• Aprilia

Här är en till med edge -04. Men för våran del är det inte så. Med fullt liggläge på sittdelen så har det hänt någon enstaka gång att den fastnat, men inte annars.....

• pabe

Min fastnar JÄMT!

Har en 2002:a...

kram P

Svar på tråden Sittdelen-Emmaljunga Duo Edge-Irriterad