• Wanel

Åhlens baby-pärm

Hej alla blivande mammor!

Jag såg en underbar pärm på Åhlens för några månader sedan som var för babyns första år. Men nu finns den inte kvar på Åhlens här i Karlstad så jag undrar om någon annan i vårt avlånga land vet om det finns nån kvar på ert Åhlens?

Pärmen var vit och ganska stor typ A4 och det var en tecknad bild på framsidan.

Jag gillade att det var just en pärm för då kan man sätta in egna sidor om man kommer på något som man vill spara men jag vågade inte köpa en för tidigt (är lite skrockfull).

Så snälla, hjälp mig genom att kika om Åhlens i er stad kanske har någon pärm kvar!

Lena i Karlstad

• Svar på tråden Åhlens baby-pärm
  • lajjalo

jag tror det är en sån jag har...
    fast den är större än a4, den är kvadratisk med spiralbindning i kanten.
    på framsidan är det en liten teckning i silver av en bebis i en vagn...

• Wanel

Nej det är inte den med spiralrygg som jag söker utan en pärm som man kan öppna och stänga...

• majlinsa

Jag går frbi Åhlens imorgon.. jag kan kika om du berättar vart den var typ.. vid pärmarna eller typ nå annat ställe.. så ja vet ungefär vart ja ska leta :p

• Wanel

På mitt Åhlens fanns alla baby-böckerna (alltså dom man ska skriva och klistra in saker i) vid fotoalbumen och ramarna.

Tack så mycket!!!!

• majlinsa

Jag ska kika imorgon..
    Efter en A4 pärm man öppnar.. hittar jag en så köper jag den och sparar kvittot.. du minns inte vad priset låg på ca? typ 50:- 100:- osv..

• Wanel

Jag minns inte vad den kostade...kanske 149? Men det kan ha varit vad som helst annat med. Det var sidor i pärmen med, som man ska skriva och klistra på precis som i vanliga baby-böcker.

Tack så mycket!!!!

• OlgaMatildah

kan kolla på åhlenscity i malmö. gör det i morgon.

• Skakis

ajdå... såg nu att den var vit Jaja, det var värt ett försök iallafall, men om du inte hittar den igen så är den gröna också fin

• majlinsa

Jag var inne idag.. men de fanns inte..
    dock ska jag åka in någon gång i veckan har jag tänkt kan kika i en annan butik.. riktigt roligt att kika på prylar :p

• Wanel

Tack! Jag har kikat på den gröna och den var inte tokig den heller...

Svar på tråden Åhlens baby-pärm