• hidden angel

hur länge har ni gått utan sex som längst?

bara nyfiken på hur det är för olika personer...när ni varit singlar en längre period o så, hur länge har ni "klarat er" utan sex då?
    Jag e ensamstående med min 10 veckors bebis, o har varit ensam i 4 månader nu, känns som jag kommer gå "sexlös" i evigheter nu!

• Svar på tråden hur länge har ni gått utan sex som längst?
  • Lovisa1

I över 1 år. Jag blev således "guldnunna!" Det må låta tragiskt, men efterhand som tiden går minskas sexlusten som tur är, åtminstonde var det så för min del...

• hidden angel

men det måste ju känns som man glömt hur man ska göra efter så lång tid ;)

• Jenniefager

Har vart ifrån det som längst 1½ månad! Så jag hann aldrig sakna det!

• Hugos mamma

2 månader, förra årets 2 sista graviditetsmånader då jag verkligen inte kände mig på hugget!

• Lovisa1

Äsch, det kom tillbaka fort, sitter väl i ryggmärgen. Som att lära sig å cykla;)

• Emmisen80

Jag håller med Lovisa1!! Det var samma sak för min del oxå...

• Jennelii

Tror jag varit utan i 10-11 veckor nu och det är nog det längsta.. *suckar djupt o tungt*

• Tjejja

Högst 14 dar, men det var nog inte mer än 1 vecka!! Och det var eft jag fått mina barn.

• Upptagen

ojdå... jag har varit utan i 1 och ett halvt år som längst! Men det är väl ungefär som att cykla... man vet hur man gör

• anosca

Vad skönt att höra att fler gått över ett år utan sex. Jag som skämts lite för detta själv men samtidigt vetat att det kommer igång nångång.
    Guldnunna lät ju rätt fint faktiskt.

• Teskedsmamman

Hm.... med mitt ex och när vi hade gjort slut så var det 9-10 mån... i äktenskapet är det hittills typ 10-12 veckor.... när jag fick sonen...

• psilotripitaka

Tror jag varit utan mellan 8-12 mån... minns inte exakt... ;)

• Jennie Brunflo

2 år när jag varit singel och 7 månader när jag varit sambo. (foglossning och gravid...ingen höjdare i sexsammanhang)

• Jenniefager

Eller menar ni NÄR man är i ett förhållande eller när man är singel??

• hidden angel

jag menar över huvudtaget.. oftast e det ju som singel man e utan sex en lång period

• Jennelii

Såhär länge har jag nog inte vart utan på....16 år tror jag..

• FiaFågel

Sen jag började ha sex har jag väl inte varit utan det mer än kanske....hmm 2-3 veckor max (sen går det ju att diskutera hurvida jag var en slampa eller inte, innan jag träffade min nuvarande sambo )

• lycka79

Ca ett halvår som längst tror jag! Och då var jag grinig mot slutet...

• Trynträ

3 månader då mannen var på utlandstjänst. Man blev något frustrerad om man säger så.

• Siff

1 månad när min dåvarande pojkvän var utomlands och hade praktik...

Svar på tråden hur länge har ni gått utan sex som längst?