skulle jag passa i kort hår?
vill ha lite hjälp, kolla i mitt galleri och bedöm åt mig, skulle jag passa i riktigt kort hår, helst blont, eller skulle det se galet ut (alltså, skulle jag se ut som en kille)... har lockigt hår kan jag tillägga
vill ha lite hjälp, kolla i mitt galleri och bedöm åt mig, skulle jag passa i riktigt kort hår, helst blont, eller skulle det se galet ut (alltså, skulle jag se ut som en kille)... har lockigt hår kan jag tillägga
Tror du skulle bli jättesnygg i kort hår!
Jag tycker att du skall ha kvar ditt hår...tycker att du passade bra i långt.
Näj du hade inte sett ut som en kille. Du hade som rubina skriver blivit jättesnygg i kort hår
det är så långt och slitet nu, och dumpad som man är skulle jag behöva en helrenovering, men sen har jag ju familjen med mor och syster som avskyr tanken på mig i kort hår bara för att "du har ju så fint hår"
Tycker inte att du ska klippa av håret till kort, men däremot så kan du ju hitta på något annat med det som skapar förändring.
jag tycker du ska ha kvar lite längd... du skulle kunna göra en uppklippning med/utan lugg och lite ljusa slingor...
Tycker också ditt långa hår är fint. Dessutom har du samma färg som jag har
Ljusa slingor tror jag också hade varit skitsnyggt.
Ett kort hår kräver ju att du stylar det varje dag och klipper det regelbundet, hade själv kort hår tidigare, visst är det skoj att förnya sig men börja med att klippa av/upp det en bit sedan kan du ju klippa det kortare o kortare.
Tala med din frissa ang frisyr då du har lockigt hår, vissa frisyrer gör sig nog bättre på lockigt hår än andra.
Trist att du har blivit dumpad..men du hittar nog snart prinsen
Näpp det tror jag inte. kort hår som är lockigt blir ofta lite tantigt. (har själv lockigt hår och testat alla längder) skulle istället rekomendera uppklippt, axellångt hår. Ev, blonda + lite orangeblonda slingor och kanske en tokpermanent i turbokrull. Det vore häftigt och nytt på dig!!!