• Milla med killar

Varför är det fjärilar runt mig hela tiden?

Det är nåt som är konstigt....
    Var jag än är så kommer det fjärilar till mig.
    I bland så många som 6-8 stycken samtidigt.
    Det här har varit runt mig några veckor nu.
    Det är mest påfågelöga, ni vet de där bruna med ögon på vingarna men även ett gäng cironfjärilar.
    Till saken hör att jag har precis börjat "öppna" upp mig igen efter att ha legat lågt med min spiritulism ett tag.
    Har läst nånstans att fjälilar tillhör andevärlden.
    Till och med när jag satt på 3 våningen på ett allvarligt möte som rör min make kom en fjäril in genom fönstret.

Nån som hört eller vet nåt om det här.

• Svar på tråden Varför är det fjärilar runt mig hela tiden?
  • Johan

Jag tror att fjärilar, flugor och andra insekter är ganska lättmanipulerade av andarna, så om det känns som att det är så så är det nog så.

Nästa gång fjärilarna kommer till dig kan du väl "öppna upp" och känna in om de vill något

mediala.se - En icke kommersiell gratis-sida för oss mediala.
  • Multihealer

Hej Milla med killar!

Jag citerar ur Solögas bok som heter "djurens språk".

Fjäril papolio
    Dansa, måla, skapa, uttryck dig själv. Min gåva till dig är att kreativt gestalta det du vill att andra skall se.
    "Vi fjärilar bär på drömmar, det är vi som förmedlar dom till dig. Vill du leva din dröm här och nu? Gör som vi. Dansa din dröm levande!" Med andra ord - sluta fundera - gör något kreativt av dina idéer.

Vill du läsa mer om henne så titta in på hennes hemsida.
    www.mittenavvarlden.com

Ljus och kärlek
    Kent

• Milla med killar

Puffar lite.....
    Nån annan som vet nåt?

• Jennie076

Det luktar nog gott om dig... Flört

• Milla med killar

Haha...
    Gulle dig!

Tack!
    Kramar Milla

• FriSjäl

jag tror på ditt val av parfym

• DrakUlla

Tror på en kombination av Kent och Johan. Så upplever jag det själv för jag har både fjärilar och trollsländor runt mej när jag går ut och det känns som det är "några jag känner".

• Mårran74

Tror också på parfymförklaringen...

• DrakUlla

Snarare svettlukt då! Jag använder inte parfym men svettas mycket nu när det är varmt.

• Mårran74

Svett kan nog dra till sig "saker" också, innehåller ju en massa feromoner(hur det nu heter/stavas)... Använder du ingen parfymerad tvål, hudlotion, deo eller liknande? Söt doft brukar iaf dra till sig tex bin, flugor och getingar...

• DrakUlla

Nja,det brukar bli så där när jag har "besök" så att säga. Mina besökare luktar oxå olika så jag vet alltid vem som kommer om det är nån av dom tre jag känner igen som kommer. Dom gångerna är det otroligt mycket med fjärilar och mina ungar är alldeles tagna av dom,en del fjärilar är bauta stora. Men var och en blir ju lycklig på sin tro,eller hur?

Svar på tråden Varför är det fjärilar runt mig hela tiden?