• Lotta21

Dumma Jysk

I dag åkte vi till Jysk för att köpa en spjälsäng, sen när vi kom hem så fanns det absolut inga skruvar med ingenting att sätta i hop sängen med. Så vi åkte tillbaka och sa som det var, då säjer tjejen där att hon måste beställa nya och det tar en vecka??? Va men kan du inte bara öppna en annan kartong och ta skruvar där i från? Nej så fick man visst inte göra... Så nu får jag gå en hel vecka och vänta på skruvar Kan man kräva att dom ska öppna en annan kartong? Fan vad arg jag är.

• Svar på tråden Dumma Jysk
  • Heidi1

hade oxå blivit arg..kan du inte gå o köpa skruvarna själv...dom kostar säkert inte många kr

• Lotta21

Nej dom hade inga, då skulle få öppna en ny kartong och så fick dom ju inte göra

• Madreh

Jag tycker att du skulle fått en helt ny säng och att dom kunde öppnat en kartongen och kollat så allt fanns med.
    Sen skulle dom ju reklamerat den andra eftersom det saknades grejer...

• Anti75

Ni borde fått byta ut hela paketet o fått en ny MED SKRUVAR I!!!

• smurfis75

Gå tillbaka imorgon och gör en retur!! Du ska se att det sätter fart på deras fötter om de nu vill tjäna pengar och vara serviceminded..men nu är det ju JYSK vi pratar om...

Lycka till!!! (och lyckas ni inte, be att få prata med butikschefen eller ring högre upp!!)

• smarties

Vilken urusel service, självklart skulle hon tagit ett oöppnat paket och bytt till er, och även kontrollerat så skruvarna var med..gå tillbaka direkt imorgon och returnera det där, och ta ett oöppnat vettja!

• Lotta21

Ja dålig service vill jag lova.. Tänkte jag skulle ringa dit i morgon och be att få prata med chefen och förklara, tycker ju man borde få nya skruvar utan att behöva vänta en vecka bläää aldrig mer jysk....

• Jesssicaaa

här är en till som är arg på jysk..vi köpte en skänk som var trasig så vi skulle få en ny skiva hemskickad...har nu gått över 2 veckor...de svarar aldrig i telefon heller..det är dålig service!!

• Twid

Jysk är kända för sin otroligt dåliga kundservice.. men tycker att ni ska kräva att få ett helt nytt exemplar! Elle häva köpet om dom inte lyssnar på er..

hårt mot hårt!

jag har slutat handla på jysk..

• Smurffia

Synd att man inte sett den här tråden innan man handlade på Jysk..Vi köpte ett nytt köksbord med stolar innan midsommar, när vi kom hem (3.5 mil) visade det sig att vi fått helt fel stolar med oss. Åkte tillbaks och fick nya efter en del frågor. Hade jag inte frågat hade vi fått 4 stolar ist för 6, var två paket som de öppnat och plockat ur.Frågade oxå om det var säkert att alla delar fanns i de som var urplockade.Självklart skulle det vara det. Gissa om så var fallet...Tillbaks igen och de skulle restbeställa våra saknade delar för det fanns inga stolar kvar sa dom. Idag, två dagar senare, finns samma bord och stolar med i deras reklamblad...

• Madreh

Men att det finns med i deras reklamblad är ju ingen garanti att det finns i butiken.

För ca 1 år sen så köpte vi ett databord, hörnbord som var med i ett blad, för en billig peng, när vi kom dit visade det sig att man fick beställa för dom hade inte det hemma på lagret...dåligt, har man ett reklamblad ska man väl se till så varorna finns där, det är ju därför man "slår till" och köper när det är billigt, inte vill man väl vänta?!

• nelle87

Handlar aldrig där själv, men 2 kompisar hade beställt en soffa där. När dom skulle hämta den märkte dom en liten skada på den, så dom sa att dom ville ha en annan. Då gick han som jobbade där till en likadan soffa som stod brevid, med nån annans namn på, och sa att dom kunde få ta den iställlet...!

Eh..man kan ju undra vad dom gjorde med den andra killen när han kom och skulle hämta sin soffa..om han fick den skadade då??

• Jesssicaaa

vi har ringt jysk idag..det har tagit nu a tre veckor att få en ny skiva till våran bänk och han sa att vi skulle vänta några dagar till..?!? snacka om att man blir irriterad..de sa 4-5 dagar...

Svar på tråden Dumma Jysk