• Nasse liten

Vilken Resväska?!?

Jaha, då ska man på semester och det känns som det är dags att inhandla sin första EGNA resväska!

Men hur ska man veta vilken som e bäst???? ????

Kriterierna är väl att den e för en person, hållbar, relativt lätt och hård. Sen vet jag inte om dyrare är bättre så änsålänge ligger väl pristaket runt 1500kr.

Så kom igen nu FL:are och bombadera mig med resväske tips, vilken ni har och erfarenheter...

• Svar på tråden Vilken Resväska?!?
  • Aaliyah

Har för mig att Råd och Rön testat resväskor; www.radran.se. Man måste i och för sig vara medlem för att se hela testen men det finns kortversioner alla kan se. Dessutom kan man bli medlem tillfälligt.

• Nasse liten

har kollat där och andra tester men man känner sig ändå lite kluven eftersom testerna visar lite olika....

• Aaliyah

Jag kan i alla fall säga att jag köpte en resväska på Åhléns en gång och den var värdelös.

• waersta

En DraMAten är toppen! En sån som alla tanter går med på ica Men ska du åka långt så kanske inte det räcker..

• Nasse liten

nje det gör ju inte det tyvärr, men nu finns det ju större resväskor som har samma "drag känsla" om man säger så

• Nasse liten

nu blev det en samsonite på REA, såååå stolt

• 1

Hej,

Lite sent att svara kanske men jag vill gärna göra dig uppmärksam på mitt företagmydesignedbag.com där du kan designa och göra din egna resväska. Du kan antingen använda dina egna bilder eller använda dig av bilder i vår bildbank, detta kan du kombinera med text och/eller symboler.

Lycka till

Richard 

Svar på tråden Vilken Resväska?!?