• Carro Å

Akademikliniken

Hejhej !!!!

Jag har nu fått en tid för konsultation på Akademikliniken på onsdag för att göra ett bröstlyft/implantat där. Kan ni som opererat er där skriva vad ni tyckte om ert resultat ! Jag ser verkligen fram emot att få göra den här operationen förhoppningsvis i höst.

• Svar på tråden Akademikliniken
  • Anonym

har en kompis som opererade sig där. Det gick bra och hon blev nöjd! Ett tips är att ta med dig bilder på hur du skulle vilja att brösten såg ut. Min kompis lånade doktorns dator och gick in på en porrsida där hon hittat en bild på en tjej med den exakta formen hon önskade sig på brösten! =)

Hon hade alltså letat och letat genom hela internet och tidningar och allt möjligt. Komiskt va?

• Carro Å

hehe okej ja jag håller faktiskt på att samla lite bilder nu men de som jag gillar är antingen D eller DD och jag har haft så stora bröst förut och vill inte ha det igen men själva formerna gillar jag jättemycket och klyftan. Klyftan är superviktig för miog att det inte ska vara nått häng liksom...

• pellepluttskrutt

hejsan! jag funderar själv på att lägga in inplantat och lyfta brösten. Har oxå tittat på akademikliniken. Det ser ju vä'ldigt bra ut där. och vad jag har hört så är många nöjda som har vart där.
    Vad för slags inlägg har diu tänkt dig?

kram sofie

• Carro Å

Jag har tänkt att ta geléhallon runda.
    Vad har du själv tänkt?

Är det nån som vet ungefär hur länge man kan få vänta på en operation??

• Aran

Jag har op:at mig där.. JÄTTE NÖJD!

• Aran

Ca 3 månader fick jag vänta på min operation

• Carro Å

Aran: okej det låter bra, vilken läkare hade du? Gjorde du endast förstoring eller lyft oxå?
    Hur finansierade du din operation, sparade pengar eller lån?

• Carro Å

nån som vet vad hållplatsen heter ? (åker komunalt)

• Aran

Opades av Jonas Röjdmark. Jag tog lån, gjorde en bröstförstoring.. inget lyft eller dylikt.

• Carro Å

Hej.
    Idag var jag där och rtäffade en sköterska som gav mig en massa info och mätte mina bröst o så. >Fick testa olika storlekar och bokade även en tid med läkaren som ska poerera mig sen, Magnus Hober. Nån som varit hos honom?? Jag kan få en OPtid i oktober om jag vill, jag måste bara kolla upp lån och så innan jag bokar för det blir svindyrt med både lyft och implantat...men helt klart värt det så som jag känner nu. Jag ska kolla upp lån imorrn och så ska jag boka så snabbt jag kan.

Svar på tråden Akademikliniken