ifrån vilket kellogspaket fick håkan hellström
sitt skivkontrakt
fy va faaaaaaaaaaaaaaaaalskt tom ja sjunger bättre
går ju inte å se allsången.. huva
fler?
sitt skivkontrakt
fy va faaaaaaaaaaaaaaaaalskt tom ja sjunger bättre
går ju inte å se allsången.. huva
fler?
han har kanske inte världens bästa röst, men texterna är helt okej! Bättre det än tvärtom tycker jag iallafall
Håller med!! Bytte kanal
Jag är inte heller så glad för håkan Hellströms prestation rent musikalisk. "Jag hade en biiiiiiiil, bil, bil och åkte så långt, långt båååååååååååååårt" (falskt). Han är alldeles för "gullegullig" och rider lite för mycket på det. Däremot tycker jag om honom som artist för att han är så barnsligt glad och verkar ha så otrolig roligt. Trots hans kråksång vill jag lyfta på hatten för hans innerliga glädje.
han sjunger falskt och har snott massor av the smiths..blääää
Han är ju bra!!!! (Fast bättre förr innan han snöade in för mycket i vissvängen...)
Jag ÄLSKAR Håkan Hellström.
Åh tack...jag trodde att jag var ensam på hela denna jord att inte gilla Hellström..
FALSK FALSKT FAAALSKT. Här är en till osm bytte kanal!
Klatermaja- Ja, jag håller med dig.
Hans texter, utstrålning, tycke och musik är underbar. Ingen kan göra det som Håkan.
Här är en till som Älskar Håkan, var och såg honom live i lördags, och han var heeelt underbar :D
Tänk er Håkan i sjömanskostym på Sticky Fingers i Gbg *mmm mums!*
Klatermaja- Jo. Jag gillar de mer svängiga låtarna. En Midommarnattsdröm och kom igen Lena stuket.
Vart kan man få tag i sjömanskostym?
Jag kommer alltid att tycka att "Känn ingen sorg för mig Göteborg" och "Nu ka du få mig så lätt" är bäst!
Har också alltid undrat över fenomenet Håkan Hellström - karln kan ju faktiskt inte sjunga. Men nu har han faktiskt vunnit mig över på den positiva sidan, vilken glädje han utstrålar! Han har något som gör att man liksom glömmer bort att han inte kan sjunga. Knepigt!