• Änglatuss

ifrån vilket kellogspaket fick håkan hellström

sitt skivkontrakt

fy va faaaaaaaaaaaaaaaaalskt tom ja sjunger bättre
    går ju inte å se allsången.. huva

fler?

• Svar på tråden ifrån vilket kellogspaket fick håkan hellström
  • nelle87

han har kanske inte världens bästa röst, men texterna är helt okej! Bättre det än tvärtom tycker jag iallafall

• gumman 00

Håller med!! Bytte kanal

Barn har mera nytta av förebilder än av kritiker. Joseph Joubert
  • Mirro

Jag är inte heller så glad för håkan Hellströms prestation rent musikalisk. "Jag hade en biiiiiiiil, bil, bil och åkte så långt, långt båååååååååååååårt" (falskt). Han är alldeles för "gullegullig" och rider lite för mycket på det. Däremot tycker jag om honom som artist för att han är så barnsligt glad och verkar ha så otrolig roligt. Trots hans kråksång vill jag lyfta på hatten för hans innerliga glädje.

• marina81

han sjunger falskt och har snott massor av the smiths..blääää

• Klatermaja

Han är ju bra!!!! (Fast bättre förr innan han snöade in för mycket i vissvängen...)

/Klatermaja - en förvirrad solstråle
  • Andrundrun

Jag ÄLSKAR Håkan Hellström.

• Vitvå

Åh tack...jag trodde att jag var ensam på hela denna jord att inte gilla Hellström..

• Pyret82

FALSK FALSKT FAAALSKT. Här är en till osm bytte kanal!

Shoppa, KÄRLEK och latte = Meningen med livet!
  • Andrundrun

Klatermaja- Ja, jag håller med dig.

• Andrundrun

Hans texter, utstrålning, tycke och musik är underbar. Ingen kan göra det som Håkan.

• Klatermaja
    Andrundrun skrev 2006-07-13 12:07:12 följande:
    Klatermaja- Ja, jag håller med dig.
    Lite för mycket "Åh, det är den bästa visan som gjorts bla bla bla och sooooolen den lyyyyser på rosorna på stigen" .
  • smarties

Här är en till som Älskar Håkan, var och såg honom live i lördags, och han var heeelt underbar :D

• Klatermaja

Tänk er Håkan i sjömanskostym på Sticky Fingers i Gbg *mmm mums!*

• Andrundrun

Klatermaja- Jo. Jag gillar de mer svängiga låtarna. En Midommarnattsdröm och kom igen Lena stuket.

• Andrundrun

Vart kan man få tag i sjömanskostym?

• Pyret82
    Andrundrun skrev 2006-07-13 12:10:35 följande:
    Vart kan man få tag i sjömanskostym?
    Haha WHY?!
    Shoppa, KÄRLEK och latte = Meningen med livet!
  • Klatermaja

Jag kommer alltid att tycka att "Känn ingen sorg för mig Göteborg" och "Nu ka du få mig så lätt" är bäst!

• Filbunke

Har också alltid undrat över fenomenet Håkan Hellström - karln kan ju faktiskt inte sjunga. Men nu har han faktiskt vunnit mig över på den positiva sidan, vilken glädje han utstrålar! Han har något som gör att man liksom glömmer bort att han inte kan sjunga. Knepigt!

Svar på tråden ifrån vilket kellogspaket fick håkan hellström