• Saselana

Fin barnfåtölj

Någon som har tips på en fin barnfåtölj till en liten 2-åring. Gärna mjuk och gosig men ändå snygg så man kan ha den i vardargsrummet. Vill inte ha saccosäckar.

Pris: inte gärna över 2-3000 kr. Helst billigare, men kvalitet viktigare än pris.

Och helst i nätbutik.

Tusen tack på förhand!

• Svar på tråden Fin barnfåtölj
  • soldis

Har sett en fin på www.vipkids.se. Kostade 900:- tror jag. Sök annars på möbler barn eller inredning så hittar du säkert fler. Det gjorde jag men jag har inte ekonomin just nu.

• Pilla70

vi köpte våran på jysk, finns i blå och röd kostade under 500, kommer inte ihåg exakt. dem gillar vår kille han fick den när han var 2 och nu är han 3,5 år.

• Saselana

Tack för tipsen! Jysk får jag kolla in, bra pris verkar det som.

Annars väljer nu jag mellan följande:

www.inreda.com/index.asp&artg=16&ANCHOR=3586

www.vipkids.se (den vita fåtöljen med avtagbar klädsel)

Vad tycker ni? Åsikter? Erfarenheter? Fler förslag?

• Saselana

Hittade en härlig Howardfåtölj hos www.farmhouse.se i denim! Men den kostar 6000 kr, får nog börja spela på lotto

• Pilla70

den på inreda tyckte jag var finast ja förutom den för 6000 kr då
    lite vääl dyrt kanske.

• Mamma2001

kalikå har ju superfina ,både fåtöljer och soffor.

Bara för att man är mor behöver man inte vara expert på citronfromage
  • väntar o längtar

Howardfåtöljen var ju så fin! Men om man ska bibehålla husfriden så kanske den på www.vipkids.se är rimligare och den var också fin.

• FrogLeg

Vi köpte en på Ikea... Poäng heter den och kostade 175 kr... Linnéa älskar att sitta i den Kanske inte de vakraste man kan hitta men den är bra...

• Saselana

Nu har jag äntligen beställt... det blev den från Inreda, tyckte först att det var för dyrt ändå. men kan ju lätt bränna liknande summor på kläder till sonen, så varför inte en bra stol som förhoppningsvis håller många år. Får svettas över räkningarna senare

• Bebis Anna

de finns en fin på ikea... och sen har chilli i göteborg jätte söta fåtöljer..ser ut som en helt vanlig fåtölj men i mini size. jätte fina. tror dom ligger på 1600

• Saselana

Bebis Anna: nämen inte komma med fina förslag nu när jag redan beställt haha

• Bebis Anna

jaså har du.... ok...:) men den e svindyr ändå.

Svar på tråden Fin barnfåtölj