• Tuva83

Tatuering

Jag har funderingar på att tatuera in min dotters namn på vaden. Undrar om det är någon som har gjort det??
    Gör det jätteont?
    Jag har aldrig tatuerat mig, men skulle vilja ha hennes namn. Men man vill ju ha en snygg stil, och ska den sitta rakt ner, snett eller vad tycker ni, hur stora bokstäver??
    Svårt, men tror det kan bli jättesnyggt.

• Svar på tråden Tatuering
  • Sanna K

Vaden ska inte vara så  farlig att tatuera.
    Min tatuering på foten gjorde skit ont!

jag tycker att det är snyggt om du skriver namnet uppifrån och ner med lite snirkliga bokstäver

This bitch bites
  • getingmidja

Det gör mer ont där man har ben precis under huden, samt på områden där man har tunn hud.
    Men, det är klart att du ska tatuera dig!
    (Fast jag hade nog gjort det *efter* sol- och badsäsongen.)

• Sanber

Den 2 aug ska jag tatuera in Caspers namn på vaden!

Mamma Till Underbara Casper alias Cappe Cappelito!
  • Sanber

old school stilen är snygg tycker jag emn jag sak bara ha en enkel gammeldags skrivstil typ,...

• Tuva83

getingmidja: Jag kommer självklart att vänta till hösten eller senare. Men man har blivit mer och mer sugen på att göra den.

Sanber: Hur kommer du ha det skrivet?? Rakt ner, snett eller??
    Jag kan nämligen inte bestämma hur. Kanske mer manligt med rakt ner och mer kvinnligt med lite snett. Svårt....
    Hur mycket kommer din att kosta ungefär??
    Du kan jättegärna knäppa kort sen så kanske man kan få se hur det blev, är väldigt nyfiken.... :) Blir säkert jättesnyggt.

• Sanber

jag ska ha det skrivet rakt alltså vågrätt pga att tatueraren rekomenderade det!
    För i "bakgrunden" ska jag ah Caspers stjärntecken skuggat...
    han har själv ritat den åt mig!
    Känns jätte kul!
    Ska självklart knäppa kort då dne är gjord!

kommer inte ihåg vad proset skulle bli..kan tänka mig omkring 5-800 kr kasnke

• Trossens mamma

Jag har en där. eller ja mer på sidan om vaden då. Ankeln kanske de heter. de tog mera ont än armen men de blev snyggt. Bild i galleriet

*Stolt mamma och Ålänning*
  • Trossens mamma

De är såklart dotterns namn+ stjärna

*Stolt mamma och Ålänning*
  • 1malle

Har en stor tribal på ena vaden, fotleden o ut på framsidan av benet...
    Ont o ont...
    Nae det kan jag inte påstå...
    men infektionen o inflammationen jag fick efteråt... DE GJORDE APONT!!!
    Fick äta en dunderkur med penicillin o efter 5 månader fick jag göra om tatueringen...
    AVRÅDER FRÅN ATT GADDA SIG UNDER SOMMARTID....(RÖTMÅNAD, drabbar även nya taueringar)

• EmalinB

jag har fyra tatueringar ska tatuera in min dotters namn på under armen när jag slutat amma.. jag har en på vardera vad en på handleden och en i nacken den enda som jag tyckte gjorde ont var den i nacken!!! jag tycker absolut att du ska tatuera dig!!!!

• 1malle

Min tatuering BÖrjar på ovansidan av foten, där är huden tunn, sen går den ut på fotknölen, där är huden ännu tunnare... sen går den upp på utsian av vaden o in på smalbenet, även där är huden tunn...
    Men NAE jag tyckte inte den gjorde ont...
    Har ju ett par stycken innan o va knappast rädd för smärtan,
    KÄNNS- JA
    ONT- NAE

• Sanber

jag funderar på att göra ne i nacken med....men där ahr ajg hröt att dte gör ont!
    men men...smärta är bara evkhet som lämanr kroppen..eller?!

• 1malle

Sanber...
    Har man fött barn så klarar man vad som helst...
    NO PAIN!!!

• Sanber

Eller hur!
    det rä så jag tänker! Hahahaha

Svar på tråden Tatuering