Detur?
Finns det någon här som har åkt med flygbolaget Detur? Är det något att ha?
Finns det någon här som har åkt med flygbolaget Detur? Är det något att ha?
Inte någon alls som åkt med de flygbolaget?
Jag flög med dem till Turkiet i Juni och tyckte det var ett helt ok flygbolag. Dock har det väldigt begränsad taxfree ombord och när vi flög hade de enbart öl och likör som alkoholhaltig dryck (om man nu vill dricka något med alkohol i). Annars hur bra som helst och god mat var det också, båda vägarna!
Vi åkte med detur nu i Maj.
Jag tyckte det var bra, vi valde att åka med dom för när man åker sista minuten med dom så är man garanterad egen toa och dusch. Bra företag tycker jag.
Är det något speciellt du undrar över?
Nä det var mest det jag var orolig över, att man inte har garanterad dusch o så. Sedan har jag aldrig hört talas om bolaget innan o då vill man gärna ha lite info först :)
För det är ju ganska bra att betala 3000 för en vecka me hotell me garanterad dusch, då är det ju nästan som en bokad resa sedan tidigare fast billigare :)
jag har bokat en resa idag till turikiet. 2 vuxna plus 2 barn. kostnad 14200:- än har jag inte pratat med maken om vi ska avboka eller ha den kvar.
jag bokade med dem tack vare att de åker ifrån borlänge. slipper då restiden till arlanda.
men bokade resan vi ticket.
med Detur?
Usch va dyrt det är att åka som familj :/ får mig änna o undra om jag vill ha barn.
jag funderar fortf om man ska åka till antingen Marmaris eller Tunisien. Nån som varit i Tunisien?
Vi åkte till Turket med Detur maj 05 helt ok resebolag. Vi fick egen lägenhet centralt och nära stranden.
Minus till flygbolaget Pegasus airlines, kändes som skruttigt plan och B-flygvärdinnor.
Jag har åkt med de två ggr till marmaris.. Har absolut inget att klaga på... Åkte dock inte ospecat..
Hmm... Detur är inget flygbolag utan ett resebolag... Vi flög till Phuket i Deturs regi med ett finskt flygbolag som hette Air Finland, allt var okej förutom planet var litet och trångt. Detur hade jättebra personal!
Jag åkte också med Detur till Turkiet för nån vecka sedan och har bara positivt att säga. Hamnade i Alanya på ett jättefint hotell med pool etc. Flygplansmaten är väl aldrig ngt att hurra över, men jag vart postivt överraskad över att drickan var gratis på flyget. Obs! Bara den utan alkohol i
du kan hamna på bra eller usla hotell när du reser ospec sista miunuten, oavsett vilket bolag du reser med.
åkte me detur förra året till turkiet och har bara positivt att säga om dom.... :) men får hålla me Lena Li: Pegasus Airlines är verkligen inget att hurra för.... små trånga plan med halvtaskig service...... sämsta landningen jag varit med om och jag har en hel del att jämföra me.... strunt samma... hade jätte trevligt väl nere på marken....
jag har åkt med dom till tunisien .. inget att klaga på =)
jaa, när vi åkte till bulgarien åkte vi med bulgaria air, hyfsad service men ganska trånga plan. Men det var inte så hemskt, var ju bara 4 timmar. Dessutom är vi ganska långa båda två.
vi ska åka med detur, till alanya i september. Ska flyga med pegasus airlines.. Nu blir man ju orolig när man läser vad cuteswegirl och lenali skriver.. :P
Åkte med Detur till Egypten Hurghada. Bara positivt att säga!
håller med minime
Vi åkte m dom till Egypten i jan 2005 och har, precis som "Lillfot", bara positivt att säga!