• Minny

Han är ostadig, vill inte gå med hjälp, 1 år.

Egentligen är det här nog inget att oroa sig för, men undrar om någon annan har barn som är ostadiga i ´benen vid 1 år? Min son är ganska ostadig fortfarande, han är snart 1 år. han vill inte gärna gå alls, kan ibaln ta några steg om vi är utomhus om jag håller i honom, men han känns väldigt vilnglig i benen fortfarnade. För några mån sedan gick han en del me gåvagn. Vill så gärna att det ska hända något snart, men hn måste ju få ta det i snin takt.

Ni som haft liknande, har de börjat gått plötsligt ändå, fast de verkade ostadiga i benen? har så svårt att tro att benen kan bära honom som det är nu.

• Svar på tråden Han är ostadig, vill inte gå med hjälp, 1 år.
  • Hannah76

Min dotter gick är hon var 14 månader.Hon var ostadig nere vid vristerna pga att hennes fötter legat helt uppvinklade under graviditeten.

• Elfan

Min minsting började på dagis när han var 15 månader och då var han fortfarande väldigt vinglig och ville helst bli buren...

Nu är han 2 år och far fram som ett jehu så jag tror att det kommer!

• ZaZi

Min är 14 mån och var likadan vid 12. Härom veckan reste hon sig plötsligt och började gå!!! Nu går hon obehindrat. Rekordutveckling!!! Så misströsta inte - det kan hända över en natt.

kram.

• Minny

ZaZi; Vad skönt att höra att det kan gå så snabbt! Det är lätt att tro att det alltid ska vara på samma sätt!

• Amorella

Min tjej började ställa sig upp när hon var 14 månader. Än har hon inte ens försökt gå utan stöd, men ibland kan hon stå en liten stund tills hon kommer på att hon inte håller i sig. När hon var ett år kunde hon inte stå själv alls.

Svar på tråden Han är ostadig, vill inte gå med hjälp, 1 år.