• Anonym (orolig)

Min man erkände igår att han har haft incest-fantasier om sin syster! :(

Igår när jag låg i sängen och pratade med min man om sexfantasier (av någon outgrundlig anledning) så drog jag till med frågan; vilken är den sjukaste fantasi du har haft? och min man som alltid är ärlig svarar; det här är lite pinsamt, men jag brukade fantisera om att ha sex med min syster (hans syster är två år yngre än honom). jag blev både lite upprörd och äcklad när jag hörde det, samtidigt som jag inser att det ju bara var fantasier. jag frågade hur gammal han var när han hade de fantasierna, och trodde då att han skulle svara "elva, tolv år", men nej, femton sexton var han...(han är 26 nu). hur ska jag tolka det här? jag är glad att min man är ärlig mot mig och vågar dela med sig något så pass privat som han skäms över idag, men är det här information som jag bör ta till mig. ett extremt exempel: kommer min man att ha större tendenser än andra att förgripa sig på våra barn sedan eftersom det också är incest? vi väntar vårt första barn i december...

jag vill inte tro så hemska saker om honom, men att få veta det där om honom igår vet jag inte vad jag ska tro...hur hade ni reagerat? en del av mig tänker att det bara är fantasier och att han var ju bara en överkåt tonåring då, men en annan del av mig tänker att nej usch vad sjukt, har han fler dolda sjuka fantasier, fantiserar han kanske fortfarande om sin syrra?

• Svar på tråden Min man erkände igår att han har haft incest-fantasier om sin syster! :(
  • Minxy

Nja, jag skulle inte tro att det är större risk för att just din man skulle förgripa sig på era barn.
    Du vet väl om att vääääldigt många tjejer har fantiserat om att bli våldtagna - men ingen av dom skulle egentligen VILJA det innerst inne. Det är bara en fantasi och så är det med det.

• Anonym

Äsch inte tror jag det är någon fara nu,kanske va en fantasi i samband m alla tankar om sex kom upp.Och han syster kanske va poppis o snygg bland killar...

Men ja tror det bara va en "knäpp"fantasi i tonåren....

• Anonym (bläää)

mina två större barnsfar (inte den jag lever idag med) hade sex med sin syster när hon var 15 år och hon blev på smällen (hon gjorde abort) hon är född 77 och han är född 75 detta hände för länge sen men ändå..
    men dom var inte biologiska syskon utan adopterade ,+ att hon är hon är alkoholskadad för hennes riktiga mamma drack när hon vänta henne..

när jag blev gravid så var jag så rädd o få en flicka pågrund av detta , satt i tankarna hela tiden ,tänk om han gör nått med barnen,men vi fick bara pojkar..
    kan verkligen förstå att du blev äcklad av detta ,

• stockholmstjej79

Du frågade ju honom efter den sjukaste fantasi han hade haft och han själv definierade den som just det, vilket tyder på att han har distans till den. Och som i inlägget ovan skriver; många har sexfantasier som dom absolut inte skulle vilja uppleva i verkligheten.

• jacklin

Jag tror att det bara har vart en fantasi när han var mindre och eftersom han är ärlig så tror jag inte att han har sådana längre. Om jag fattade det rätt så skäms han över det. Det är inget att oroa sig för att han skulle förgripa sig på era barn sen, för det tror jag absolut inte att han kommer göra

• PeggyLee

Du frågade ju Har man en ärlig partner så kommer det ju ärliga svar.
    Det är klart att han inte vill ha sex med sin syster. Fantasier är ju just FANTASIER!

• Anonym (anonymis)

Jag själv har samma fantasi ibland.
    Tänder på lite sjuka grejer och om tex min syster.

I fantasin är allt upphetsande.Men i verkligheten är det allt annat än upphetsande.
    Usch..det är stor skillnad på fantasi och verklighet,och jag tycker inte du ska oroa dig alls.

Var glad att han är så öppen och ärlig mot dig.
    Ungefär hälften om vad jag fantiserar om,skulle jag aldrig vilja göra i verkligheten,just för att det kanske är äckligt eller lite "onormalt".

• Mya1

Tror inte heller det är någon som helst fara..
    Det var ju när han var 15 år.. Mycket hormoner i
    kroppen. Som sagt tidigare... hade det varit någon
    fara så hade han inte sagt det till dig, alltså
    varit ärlig i frågan.

• Kisabo

Grejen är den att man aldrig ska ställa frågor som man inte tål att höra svaret på......känn på den..... Nej men allvarligt talat, häng inte upp dig på det där....en fantasi är en fantasi och ska aldrig räknas som annat heller! 

• Anonym (men)

Men jag har fantiserat om min bror när jag var yngre, när jag onananerade i mitt rum brukade jag fantisera om honom, jag var väl då runt 15 år.
    Det var absolut inte en fantasi som jag vill leva ut, utan just eftersom det var så förbjudet så tände jag på det, när jag väl sen var klar blev jag äcklad av mig själv och allt det där,

Det växte bort efter ett tag och jag har inte haft den fantasin sen jag var runt 16-17 år,

Bara för att han har haft den här fantasin behöver han ju inte tända på sina barn, jag är absolut inte tänd på mina barn, och jag skulle aldrig levt ut min fantasi som jag hade, det var bara i mina tankar

Så jag tycker inte att du ska tänka på det där nåt mer, han vlir säkert en super pappa

Svar på tråden Min man erkände igår att han har haft incest-fantasier om sin syster! :(