• Mimmi74

Vita jeans till höst och vinter???

Ja, det är frågan. Jag har köpt, på PO.P-rean, ett par vita mamma-jeans och funderar nu på om det var så lyckat. Ska föda i slutet på januari och när man väl kommer till höst och vinter så brukar ju ingen i detta land ha vita jeans. Eller hur? Det är liksom för somrigt. Eller?

Ska jag lämna tillbaka dem?

• Svar på tråden Vita jeans till höst och vinter???
  • Moj Katile

hmm jag hade nog inte valt vita... för det första så brukar vädret vara rätt kasst= vita byxor får ofta prickar på benen när det stänker upp!

• Mimmi74

Jo, om det är slask-väder, så... visst. Men man kan ha stövletter eller stövlar till, så att stänket kommer på dem. Eller så väljer jag bara bort att använda dem slaskdagar.

Om man bortser från det praktiska och i stället tänker modemässigt. Vad säger ni då?

• Nouckisen

Jag säger BEHÅLL!!
    Köpte samma byxa idag å man kan nog ha dem ett tag innan vintern kommer eller hur? Kan ju hoppa dem de allra slaskigaste dagarna?! Haha..

Snygga brallor vi har!

• Éowyn

Jag tittade på dem innan rean och tyckte att de var assnygga! Avstod dock pga av att jag inte brukar använda vita byxor på höst/vinter. Jag hade alltså inte köpt dem, men egentligen är det ju fånigt!

• Mimmi74

Nouckisen: Efter ditt svar lutar det åt att jag behåller dem. De sitter ju bra och så är det inte lätt att hitta snygga mammabyxor.

• babytjej

kvittar vilken årstid det e, vita byxor e snyggt året om, o moderiktigt till tusen, det ser fräscht ut med vita byxor...

• Nouckisen

Nä precis, jag provade några av deras blå jeans men fickorna i fram var inte så snygga.. Å dessa ser ju precis ut som en vanlig byxa när man täcker magdelen!
    Snygga!! Å det är snyggt att ha vita byxor även på hösten med nån färgad stickad tröja eller så

Svar på tråden Vita jeans till höst och vinter???