• busmor

Var kan man hitta billiga arbetsbyxor?

Jag var till Granngården idag, för jag vill ha ett par arbetsbyxor att ha hemma. Jag vill inte förstöra mina vanliga kläder med färg och jord. Dessutom har arbetsbyxor så smarta fickor. Fast det blev inga byxor idag , de jag tittade på kostade 500-600 kronor. Så mycket är jag inte beredd att betala för ett par byxor som jag ska ha hemma!

Snälla ge mig tips om vart jag kan hitta billigare byxor. Jag bor utanför Karlstad i Värmland, men kan även tänka mig att köpa via internet!

• Svar på tråden Var kan man hitta billiga arbetsbyxor?
  • Dinturiel

Har du tittat på öb?

• HumDis

Precis som Dinturiel skriver är ÖB ett hett tips. Annars brukar även affärer som säljer arbetskläder ha billigare märken där byxorna kostar runt 250 kr.

/ HumDis
  • busmor

Tack för era svar! Jag ska kolla upp ÖB, det hade jag inte tänkt på. Fast säljer de nya kläder också, eller är det bara beg. militärbyxor? Granngården hade inga billiga märken, men jag ska även kolla Grolls.

• Rosa blomman

Har du tittat på Jula?? Jag köpte mina på Jula jag gav 250kr för arbetsbyxor de har även shorts.

• VIXIE

Jag har också hört att Jula ska ha bra arbetsbyxor min förra chef hade köpt sina där ,svarta ,de var inte bara bra de var snygga med"!

Vixiepixie flying high on love...
  • busmor

JULA låter bra, är det någon som vet om de har någon affär mellan Karlstad och Norrköping (eller någonstans i närheten)? Vi ska nämligen ut och åka nästa vecka, till Kolmården som alla andra .

• Plopp1

Harald Nyborg, där köpte jag ett par arbetarbyxor. Fanns även på Rusta.

• busmor

Rusta, varför har jag inte tänkt på dem?? De finns ju i Karlstad! Fast jag kommer till Linköping först och där fanns det en Jula-affär. Nu vore det väl f-n om jag inte skulle få tag på ett par billigare arbetsbyxor. Tack snälla ni för alla tips!!!

• Linsen

Jag tror att även Bauhaus säljer billiga arbetsbyxor - de tog bara 48 kr för ett par hängselbyxor sist jag kollade!

Svar på tråden Var kan man hitta billiga arbetsbyxor?