• ebben

Gifta sig i utlandet!? mallorca?

NÅN som gift sig i utlandet??
    (VET att jag kan gå o fråga på bröllopstorget,men ids inte bli medlem där......)

VAR har ni i så fall gift er,ni som har?
    Vi skulle i så fall åka charter till mallorca eller cypern(i cypern går det ej har jag fattat på svenskakyrkan?) i september.

Har NÅN av er gift er på mallorca??

• Svar på tråden Gifta sig i utlandet!? mallorca?
  • ebben

NÅN kan väl ha gift sig på mallis??

• Knosan

Min väninna och hennes man jobbade i Svenska Kyrkan på Mallorca fram tills för en knapp månad sedan. De viger flera par i veckan under sässong. Den ligger mitt i Palma.

• ebben

Oh,där hör man!! du vet inte om det går nån annan stans än palma? Ska kolla mer på svenskakyrkan,men tänkte bara om du vet?
    Palma är väl inte mesta barnvänliga stan? o vi har ju en som är typ 12,en på 5 o en på 3 typ då,detta skulle ske om ca 2 eller 3 år......

• jenjim

JAg skulle vilja gifta mig i Thailand på en strand!

• ebben

thailand är för långt .....vill INTE sitta på planet så länge m småbarnen.

• jenjim

Det kommer vi göra i vinter då är vår än ofödda ca 4-5 månader och jag ser inte det som ngt problem alls.
    Jag ahr en kompis som precis har gift sig på Zakynthos i Grekland

• TantG

Ebben.  Man måste inte bo i Palma.  Playa del Palma ligger 15 minuter från Palma stad och där är det jättefint och barnvänligt.

• ebben

TantG-nä,sant! ,men med 3 barn tänkte jag bara att enklast är ju att "vara på plats" liksom o att inte behöva åka hit o dit.....
    men tack,jag hade ärligt talat inte tänkt så mycket på det!

Svar på tråden Gifta sig i utlandet!? mallorca?