• prickelina

var hittar man en snygg tvättkorg????

Nån som vet nån som har snygga. Det måste vara hyfsat stor och inte i rotting eller liknande för det klöser katten sönder. ska stå i ett vitt och brunt rum!
    Hjälp!

• Svar på tråden var hittar man en snygg tvättkorg????
  • yuzz

Ikea har jag sett ha korgar i rotting stil.

• Vem vet

en tanke, kan en tvättkorg någonsin bli snygg

• Miafia33

Ikea har snygga plåttunnor i både vitt och svart

Jag har en svart sådan i köket till all pant, är beroende av cola light och får tömma den vääldigt ofta..

• Miafia33

tvättkorg har jag dock i ett litet rum bakom kontoret..
    Det kan vara svårt att hitta snygga tvättkorgar

• prickelina
    Miafia33 skrev 2006-07-17 00:08:12 följande:
    Ikea har snygga plåttunnor i både vitt och svartJag har en svart sådan i köket till all pant, är beroende av cola light och får tömma den vääldigt ofta..
    Ja de är ju fina, har en sån som fodertunna till hundmaten....
  • prickelina

Kanske skulle skaffa en till till apnten! Är oxå beroende av cola light!

• Jessica24

Vi har en stor tvättkorg i trä, från Bauhaus.
    Jättesnygg!

• prickelina

en sån där lite rutig liksom?

• Jessica24

Nä, vår har inte rutor. Utan mer raka pinnar bara.

• prickelina

får nog ut och spana lite...

• Sille

Någonstans har jag sett sådana där vita tygkorgar med gradantal på. En för 40-tvätt, 60,tvätt och 95 (?) är det va?! de tycker jag är fina och hade jag en tvättstuga eller liknande skulle jag vilja ha sådana.

Nån som vet var jag kan ha sett dem?

• Essi73

Sille, kan ha varit på Designtorget (iaf i Stockholm), där har jag sett dom.

• Glad och Gravid

åhlens har en del som är rätt så fina.
    själv har jag sånna vita plast från ikea, skit billiga, inte så snygg men gömmer den i garderoben

• CeciliaBa

De snyggaste tvättkorgarna (fast det beror ju på vilken stil man har) tycker jag kommer från www.Brabantia.com eller från Habo. Visserligen kostar den från Brabantia ca 995:- till ca 1300:- och den från Habo kostar ca 650:-. Men det är det värt tycker jag...om den ska stå framme. Vi har tvättstugan i källaren och där står en sådan där plåthink från IKEA men vi ville ha en snyggare i sovrummet. Brabantias variant har en tvättpåse som man bara tar med sig ner när det är dags att tvätta.

Kill them with kindness...
  • Smajla

Har en från Åhléns i vitt, flätad korg med vitt och blårandigt tyg inuti.

//Smajla
Svar på tråden var hittar man en snygg tvättkorg????