• Minny

Eccoskor!!

Har börjat fundera på skoköp inför hösten. Jag har problem med fötterna och vill därför ha lågklackade skor, funderar på Ecco. Eftersom de är ganska dyra vill jag ha ett par som håller i längden. Ni som har Ecco, följer de modet eller är det klassiska modeller? Vill inte ha "tantskor", vill att de ska vara snygga MEN bekväma.

• Svar på tråden Eccoskor!!
  • Lotlas

Ecco har massor med moderna skor också! Det är lätt att tro att de bara har tråkiga tantskor, men inte alls! Jag har köpt nästan alla mina skor på Ecco och de är jättesköna! Min svägerska som har problem med fötterna tycker också att de är sköna! Det är även bra kvalitet på så sätt att de håller länge, de slits inte ut i första taget. Jag har mest Ecco receptor (en sorts sko från ecco) och de sulorna håller!

• Minny

Tack för svaret Lotlas! Visste inte att det fanns moderna skor, då ska jag ge mig ut och titta på Ecco snart!

• Lotlas

Gör det! Du kommer inte att ångra dig!

• miss kitty

Jag har införskaffat både vinterkängor, sandaler och de klassiska "tantskorna" som jag inte alls tycker är så tantiga. Jag känner mig ganska cool i mina "biblotekarie-skor" som sambon uttrycker sig. Ecco rockar! jättesköna!
    håller flera säsonger.
    möjligen får man lite träsmak av sandalerna nu efter 3 somrar eftersom det är träsula.
    men både vinterkängorna (blir 4:e vintern) och "tantskorna" (funkar både vår/höst och är inne på 5:e säsongen) "are still going strong"
    så så dyrt är det inte med tanke på hur bra de håller

• miss kitty

obs man ska inte göra som min sambo gjorde med sina recptor - dvs köra dem i maskin.
    det ska man fö inte göra med några gympadojor som har skinndetaljer

• Flower fairy

Annars finns ju specialafffärer som gör inlägg efter dina fötter.

Svar på tråden Eccoskor!!