• majaochmåns

Världens bästa doppresent!!

Har beställt en sådan här personlig illustration till min lille killes rum. Med hans namn och allt! Hur fin som helst. Ett tips för er som söker efter fina doppresenter!! Finns på www.isa.nu/shop

• Svar på tråden Världens bästa doppresent!!
  • Trocadero

Är det inte billigare att göra en sån bild själv?
    Tyckte det såg lite väl hemmagjort ut, men får man det så är det väl så inte dumt..!

• Niinis

tycker den va väääldigt dyr!! kan själv måla finare bild dessutom!=)

• isano

Coludberry och niinis: njaa, jag är inte vidare konstnärlig av mej. Tycker jättemycket om den där barnsliga stilen också. Sen är det ju så STOR, kommer passa som smort i Måns rum (ska nog beställa en till storasyster me). Får den på posten nästa vecka to ja.

• isano

majaochmåns: Hm, vad konstigt det där blev. Du kanske skulle beställa en till storasyster med?

• majaochmåns

isano: hihi, där är du juhh! Jepp, ska jag göra. Måste få löning först. Jaså den kommer nästa vecka, kul kul :)

• isano

Härligt du gör lite smygreklam för mig

• majaochmåns

Nån förresten som vet adressen där man kan skicka efter t-shirt-tryck i barnets namn? Har vart in på en sån sida men kommer inte ihåg adressen...

• majaochmåns

isanp: no problemas :)

• Trocadero

TS fyndigt att lägga ut en tråd om ditt egna företag! Då kan du ju inte fått den i doppresent va?

• Rosa Pärlan

Håller med om att det var dyyyrt.

Svar på tråden Världens bästa doppresent!!