Namnnappen
Är det någon som har efarenhet av www.namnnappen.se?
Jag funderar på att beställa nappar därifrån till min dotter att ha på förskolan.
Har era barn tyckt om napparna?
Är det någon som har efarenhet av www.namnnappen.se?
Jag funderar på att beställa nappar därifrån till min dotter att ha på förskolan.
Har era barn tyckt om napparna?
har ingen erfarenhet av de napparna men MAM säljer också namn-nappar, man får beställa från deras hemsida i österrike
www.mambaby.com/websystem301/site/index.php&nodeid=31
Min son är van vid MAM-napparna och gillade inte alls Namnnapparna tyvärr..de hade en helt annan form på gummigrejen...annars tyckte han det var kul med ringen!
Han är 21 månder och van nappanvändare. Hade jag bytt till annan tidigare hade det säkert funkat!
Har även beställt på MAM, som medistra skrev om! De är väl dyrare, men också fina
Så det beror nog på vilken napp hon använder nu, skulle kjag skriva!
Jag har beställt från namnnappen. Fungerade kanon och min dotter älskar dom
Dottern använder också MAM, kanske borde ta det säkra före det osäkra?
Har ni valt att skriva ut era barns hela namn eller förnamn och efternamnets initial eller bara förnamn?
jag beställde såna nappar till en kompis dotter i doppresent och jg skrev flickans hela förnamn på
jag tror att det räcker bra med förnamnet, det är inte så jättevanligt att barn har såna nappar på förskolan och vad är sannolikheten att det finns ett till barn som har samma namn och exakt likadana nappar i samma färg?
och när kag kikar på sidan verkar det som om de har den formen också, men vi fick våra gratis på "Namnnappen Tour"
Åh, jag höll utkik efter den där touren men vi hade inte tillräckligt nära till någon av dem tyvärr.
Vad synd Lablover! Och vad synd att du inte har en son som heter Cosmo då hade fått mina billigt!
Nu har jag beställt nappar från MAM. Tack för tipset!