• Mippemutt

Schampo + balsam för tunt och fint hår

Mitt schampo och balsam håller på att ta slut och jag måste köpa nytt. Tänkte om någon här kunde ge mig något tips på ett bra schampo och balsam för tunt och fint hår. JAg önskar mer volym i mitt hår eftersom det annars blir platt. Tips på stylingprodukter tas gärna emot också.

• Svar på tråden Schampo + balsam för tunt och fint hår
  • Fastidious

Har du testat "Head and shoulders" volym (mjäll) schampo??

Jag har inte mjäll, men jag använder det jämt, för det ger i särklass bäst volym av alla shampon jag provat! Dessutom är det billigt.. Försök få tag på de gamla flaskorna då de har gjort om innehållet i de nya och jag inbillar mig att de inte är lika bra som de gamla.

• Fastidious

Annars har Matrix ett bra volymshampo också..vet inte vad det heter, men det är turkosa flaskor.

• Mippemutt

jag har inte testat head and shoulders volymschampo. Ska leta efter det. Jag vet vilket matrix schampo du menar, har funderat på det ett tag men inte testat. Ger det någon mer volym?

någon annan som har tips

• annika81

Kerastase (loreal)har bra schampo och balsam. Orange kork har flaskorna. Superbra men dyra... Mitt tunna sönderslingade hår fick ny volym.

• Tuggummibruden

Redkens Head Strong schampo o balsam e bra.De behåller lite strävhet i ett fint hår så de e lättare att styla de.Thickening compound från Alterna e bra som grund styling,väldigt lätt i håret

Svar på tråden Schampo + balsam för tunt och fint hår