Roliga anekdoter/historier med/av barn!
Hej på er alla toppenföräldrar,
jag söker efter nya roliga anekdoter från barn! Jag illustrerar och gör serier och behöver många uppslag och idéer att omsätta till bild!
Vill ni delge mig era barns historier? Släng iväg dem till min inbox eller GB eller dela med er av dem här i tråden!
Delge mig (och alla andra om ni vill) era mysigaste, härligaste och roligaste kommentarer och historier med och av era små! Alla åldrar är välkomna här! Även tonåringens härliga kommentarer och tankar!
Beskriv gärna hur situationen uppstod och var händelsen ägde rum, vilka som var med och vas som sades givetvis. Skriv gärna ålder och namn (om ni vill) på barnet som anekdoten handlar om. Ju utförligare ni beskriver desto lättare att omsätta i bild.
Söker berättelser i stil med de här!
www.familjeliv.se/Forum-3-169/m8567810-1.html
Om jag tecknar just er historia så kommer jag givetvis maila er det färdiga resultatet. Du får ett eget exemplar av din historia!
Och om just din/er historia kommer att publiceras såsmåningom så kommer jag också givetvis att berätta det för dig/er! (Gör här och nu inte reklam för var de eventuellt ska publiceras.)
Hälsningar Bebisens mamma
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-07-21 01:52:15:
Söker berättelser i stil med de här! www.familjeliv.se/Forum-5-154/m9962419.html