Jag känner mig så ful
Jag börjar bli så himla trött på mig själv. Jag känner mig så jävla ful. Jag tycker att jag ser konstig ut. Jag kan stå flera timmar framför spegeln....jag tröttnade på det så jag slängde ut spegeln hemma....då började jag gå till olika affärer varje dag, inte för att prova kläder utan för att spegla mig i provhytternas speglar. Jag får ångest över hur jag ser ut.
Varje morgon sminkar jag mig annars skulle jag inte våga gå utanför dörren. Sedan går jag och nojar mig över att sminket ska se konstigt ut eller att att jag inte plockat ögonbrynen ordenligt....så jag kan gå fram och tillbaka till badrumsspegeln (den enda spegeln jag har kvar hemma) och kolla mitt utseende. Min kropp avskyr jag, jag ska fixa mina tuttar, har fött barn så det har satt sina spår. Tycker att jag har tjocka lår och celluliter. Jag känner mig jättefet.
Jag är 165 cm lång och väger 56 kg, vill väga 50 kg.
Jag fattar inte vad det är för fel på mig. Jag vet ju att felet sitter i huvudet och inte i mitt utseende egentligen.
Jag får ofta höra att jag ser bra ut. Mina kompisar säger att killar alltid vänder sig om efter mig ute, men jag märker det aldrig. Om jag märker att någon tittar på mig så tror jag att det är för att jag ser konstig ut.
Vart vänder man sig för att få hjälp?