maxosol farligt??
äter dom här maxosol tabletterna...
men läste på innehållsförteckningen o mycket av det det innehåller överstiger ju 100%av det rekomenderade dagligintaget? men inte säljer dom väll nått som är skadligt eller?
äter dom här maxosol tabletterna...
men läste på innehållsförteckningen o mycket av det det innehåller överstiger ju 100%av det rekomenderade dagligintaget? men inte säljer dom väll nått som är skadligt eller?
Hej!
nej det är inte farligt, vad jag vet, när mängden vitaminer och mineraler överstiger det rekomenderade dagliga intaget. Överskottet förs ut ur kroppen via urinet.
ok tack! för dom börjar ju verkligen ge resultat nu
då kan jag äta dom utan o ora mej
Nu har jag läst på lite. Överdosering av vissa vitaminer är inte bra för kroppen, bl. a av vitamin A. Men jag tror inte mängden i de tabletterna du äter är skadlig för kroppen.
det som finns i doma är ju vitamin E, vitamin C, niacin, vitamin B biotin zink selen liponsyra o lycopen
Jag vet att överdosera C-vitamin i stora doser dagligen kan leda till njurstensbildning. Men det är svårt att veta vad som menas med överdosering. Jag tror dock inte att dessa tabletter är farliga, så ät dom. Jag själv typ överdoserar varje upptänklig vitamin och mineral och jag lever och frodas.