• Anonym (?)

Tyst dildo?!

Har någon en tyst dildo?! blir tokig på min som surrar så högt! vart köper man en tyst dildo?? (med vibrator)

• Svar på tråden Tyst dildo?!
  • Coursell

Det har i alla tider varit ljudet som varit besvärligt med dessa produkter. Fun factorys produkter hör till de tystaste på marknaden. På Lustjakts hemsida så finns information om ljudnivå på nästan alla vibrerande produkter.
    Lycka till!

• Alvi
    Coursell skrev 2006-07-18 21:38:13 följande:
    Det har i alla tider varit ljudet som varit besvärligt med dessa produkter. Fun factorys produkter hör till de tystaste på marknaden. På Lustjakts hemsida så finns information om ljudnivå på nästan alla vibrerande produkter. Lycka till!
    Haha, "i alla tider".....?? Varför inte dra till med "Redan de gamla grekerna störde sig på det oljud som deras dildosar förde".....

Sorry, onödigt inlägg, men jag var bara tvungen...
  • Anonym (?)

haha okej ingen som har nå tips på en tyst dildo?

• Anonym (hihi)

Vill jag också ha tips om. Dom som är tysta brukar det vara så dålig fart i.

• dorran

jag köpte min på sjunde himlen ( på nätet ) den är skaplig tyst. men jag vet inte vad den heter. tyvärr. den är mjuk o go. inte så dyr heller.

• Coursell
    Det blev att jag skrev så eftersom jag säljer sexleksaker och ljudnivån är ju klagoämnet.
    Tyvär törs jag inte rekomendera någon tyst vibrator Ts, har gjort misstaget och rekomenderat produkter förut och blivit varnad.
    Men kolla www.lustjakt.se och klicka på en produkt så får du fram info om den bla ljudnivå från mycket högt till mycket lågt.
  • Coursell

Och till er andra som tycker det är dålig fart i de tysta så finns även sån info där. Vibrationsgrad

• Anonym (hihi)

Aha! Det tackar man för. Då vet jag vart jag ska handla nästa gång!

Svar på tråden Tyst dildo?!