• Glad i hågen

snabbt tips på bröllopspresent

Vi fick just veta att brudparet redan har det vi hade tänkt ge i bröllopspresent. Vi måste handla presenten i morrn. Hjälp! Vi vill ge något för ca 300:-. Brudparet har redan ett färdigt hem med det mesta man kan tänka sig, dom är frilufts- och trädgårdsintresserade. Tips, snälla!

• Svar på tråden snabbt tips på bröllopspresent
  • Gela Böle

HEjsan ett bra tips
    En vän till mig for på bröllop och köpte ett litet träd till dem, så att det kan växa med deras kärlek
    Ett udda med roligt alternativ till de flesta vanliga bröllops gåvorna

• Champagne
    www.wildlifegarden.se (eller var det .com?) De säljer jättefina fågelholkar/fågelbord. Kolla var närmaste återförsäljare är.
  • Gela Böle

Ett tips från en arbetskamrat kolla på duka efter genomskinligt glas med insprängd färg i tydligen jättepopulärt nu ska tydligen vara ngt set med detta...

• Signatur

Presentkort på Ticnet.

• sleeping sun

Jag har tänkt ge en personlig dörrskylt till min mamma som snart ska gifta sig. Dom hittade jag på www.supergrafik.se 

• Monstermoster

Har de ett specialintresse inom friluftsliv? I sådana fall kan nog en fin bok om denna sak fungera. Det finns en riktigt snygg ny bok om älgar som är ganska ny tror jag och det finns många riktigt fina om fjällen. Vi har en bok som heter "Vandra i Sverige" som vi haft mycket nytta av.
    En riktigt snygg snidad kåsa är en rolig sak att ha, tyvärr räcker nog inte 300 till två stycken.
    Upplevelser är trevliga tycker jag. Svårt att ge tips på specifika när man inte vet var de bor. Men en trevlig lite lyxig utflykt med er uppskattas säkert.

• Nilla

Ett träd kanske äpple som dom kan plantera i trädgården o ha som minne från sitt bröllop

Svar på tråden snabbt tips på bröllopspresent