babytravel jogger?nöjda?
ni som har babytravel jogger..är ni nöjda med era vagnar??
ni som har babytravel jogger..är ni nöjda med era vagnar??
Jag har en och är nöjd .Lite bred över bakhjulen (enda nackdelen dock) för jag måste plocka av ett hjul när jag ska genom altandörren. Annars är det en superbra och fin vagn
Har tvilling varianten och älskar den!
Har en 05a och jag ÄLSKAR den!
Har även syskonvagnen som jag älskar lika mycket
Köpt en rosa för 1 vecka sedan.....och än är jag supernöjd!!!!
Så smidig att köra!!!!!!
Kram Marie
Jag kan bara instämma med ovan nöjda ägare. Jag har bytt vagn rätt så många gånger (8) och känner nog att den här vagnen har det som jag hela tiden har sökt.
De största fördelarna är att den tar pytteliten plats ihopfälld, den är lätt att köra, lätt att lyfta i och ur bilen, snygg, fullt liggläge och fullt sittläge och steglös reglering av vilo/sittläge.
Kan verkligen rekommendera vagnen!!!
Skönt att få veta Har precis bestämmt oss för en sån idag!! Tycker oxa den har allt jag önskat i en vagn. Speciellt oxå att liggdelen e hög, vilket många smidiga vagnar saknar!
Men har en fråga som jag tänkt på; Ryggstödet i sittdelen e mjuk (brukar annars vara hård, mer stadig), e det bekvämare för barnet (-s rygg) att det e mjukt eller e hårt stöd bättre?
babytravel jogger, vad kostar den? Behöver en smidig resevagn som man kan fälla ner i liggläge och lätt att fälla ihop.
Killen min är 11 mån eller korr 9.5mån.
ca 3500 kr..den rosa och blå é lite dyrare..men där ingår skötväska:)
Ryggstödet é väldigt bekvämt och enkelt att justera.
Kram
2895:- kostar färgerna, svart,röd,beige
HEj
JAg har 05an och den är super, Den är så praktisk och liten när man ska in med den i bilen och så.
Vi köpte den när vi skulle på semester och flyga, det var bara att plocka av hjulen och plasta den och det hände inget.
Den e sååååååå bra