• finemang

Dåligt med sparkbyxor?

Är det bara jag som reagerat på att det finns jättedåligt med sparkbyxor ute i butikerna?Lindex har väl två stycken (enligt mig tråkiga) och hm har väl en vad jag sett.

Är inte detta konstigt? Någon som sett sparkbyxor i någon affär? Eller vet hemsidor de säljer sparkbyxor på? Gärna utan fot...

• Svar på tråden Dåligt med sparkbyxor?
  • Babe

Jag förvånades också över hur mycket opraktiska kläder det fanns ute i butikerna, för för nyfödda... men hittade någon i min smak/praktiska/neutrala (ej rosa/blå) på:
    KappAhl, HM, och Laredoute (www.laredoute.se).
    Mysigt med Beibi-shopping *ler*

Babe

• Floria

Såg i af att det var väldigt utplockat på PoP, så jag hoppas att höstkläderna kommer snart, vår bebbe ska ju komma om sex och en halv vecka om vi inte går över tiden...

• finemang

Jaså, på kappahl. Där hittade jag verkligen ingen byxa som var någolunda neutral.
    På lindex fanns det i det nya mäket (vad det nu heter ) men den var lite tråkig tycker jag. Kanske är våran stad som har dåligt sortiment? Fundersam

Kan hålla med om att det finns mycket krimskrams till nyfödda, själv är jag ute efter praktiskt men ändå fint. Ganska svårt att hitta faktsikt.
    Vill också ha sparkbyxa med knapp på hängseln, om ni förstår..

Ska kika in på sidan. tack för ditt svar!

• finemang

Ja, såg inga heller på p.op. Som sagt är det ju rea, och de nya sakerna kommer ju in där lite då och då verkar det som!

• Blue Vapor

Aha, nej såna är nog svåra att hitta!
    Vi kör med bodys vi! Har nog inte sett sparkbyxor ALLS när jag tänker efter...

• finemang

Ja, verkar som det. Men skulle ju vara jättepraktiskt med sådana. Tänkte ha en body under nämligen, så sådana har jag också många av. Men tänkte, man slipper ju resår från vanliga byxor och så...

• Blue Vapor

mmm.. jag har nog ett par begagnade som jag köpt på ebay, men dem har jag faktiskt aldrig använt?! Body, mjukbyxor och munka blir det oftast här! Munkor är jag helt kär i - så lätt att ta på, och så kan man ju "reglera" värmen hela tiden!

• finemang

Nej, det dumma är att jag vet att jag skulle använda dem. Speciellt på vintern, när jag ska få bebisen. Då blir det som en liten "extra tröja" mot bröstet... Hehe, om du fattar!
    Ska nog köpa något på ebay eller tradera jag. Verkar inte som att de tar in dem i butik. Iaf inte några som fallit mig i smaken... Sedan tycker jag modellen är himla snygg!

Har köpt en massa mysbyxor också, så nu fattas bara sparkbyxorna att variera lite med!

Det konstiga är att man ser på så många "listor" att man ska köpa några stycken sparkbyxor, men inte finns dem då att köpa..

• Blue Vapor

Ja det är smart! Jag har sett mycket (?) såna från brittiska säljare på ebay, så börja bjud!

Svar på tråden Dåligt med sparkbyxor?