• maneten

Tips för 80-tals fest

Behöver lite inspiration hur jag kan pynta hemma för en 80-tals fest. Vad kan man pynta med? Vad man kan ha för snacks och lättare förtäring som är typiskt 80-tal. Kanske nån god drink som för tankarna till 80-talet? Godis? Är i behov av massa tips för ajg ska ha 80-tals tema på min 30-årsfest så kom igen alla kluriga typer därute, alla tips mottages tacksamt!!

• Svar på tråden Tips för 80-tals fest
  • maneten

TACK - äntligen någon som svarar... jag såg dock att jag formulerat titeln på inlägget utan frågetecken - vilken miss!! Det gör kanske att folk tror att jag vill lämna tips och inte få, därför kanske jag fått färre svar än väntat..... annars brukar ju folk vara så fiffiga om sånt här!

• Heleri

Om du inte får tag på boken, lämna ett meddelande i min inbox så kan jag bläddra i min bok och komma med tips!

• maneten

Dina länkar var jättebra, har kikat på båda sidorna nu och skrattat gott åt mkt av filmklyschorna! Ska till bibblan och kolla efter boken i veckan tänkte jag!

• A73H

Jag hade också 80-tals fest när jag fyllde trettio! Buskul! Jag köpte en trave gamla OKEJ tidningar och tapetserade med idolplanscher! Sedan lämnade jag tidningarna framme så folk kunde sitta o bläddra i dem...nostalgi nostalgi....Alla plastbestick, servetter, ljuslyktor o dyl gick i cerise och lila, sedan så hade jag ställt fram drinkparaplyer, drinkpinnar o neonfärgade sugrör till drinkbordet! Lite discolampor är ju för övrigt heller aldrig fel..... Guuud vad roligt, jag är så AAAVUNDSJUK!

• Heleri

Vad kul att du fick nytta av länkarna!

Svar på tråden Tips för 80-tals fest