ni som har tv kanaler med porr??
Vad känner ni för det?? tycker ni inte om det eller struntar ni fullkomligt i det? vad skulle du tycka om din man tittar på det??
Vad känner ni för det?? tycker ni inte om det eller struntar ni fullkomligt i det? vad skulle du tycka om din man tittar på det??
När vi hade det tittade vi massor på det, både jag och maken. Det FANNS ju där, varför inte passa på att titta??
Vi har tv 1000, men har aldrig sätt det som ett problem att det visas porr.
Man välljer ju själv om man vill betala för dessa kanaler och då få man ju med sig några timmar med porr.
Antingen så tittar mne eller så struntar man i det
Jag gillar att kolla på porr, det är inte så att jag nu utnyttjar ordet "gillar att kolla på porr" men jag tycker inte att det är något fel med det..
Jag har visserligen inte porr på TV, ingen box utan vanligt kabel TV bara, men jag skulle INTE låtit bli att titta någon gång heller... Och angående ifall jag skulle gillat ifall min man kollat så sure, han lär sig ibland bara nyare grejer so han testar på mig och jag oftast gillar.
Lite för privat kanske men när han ger mig oralsex är det sällan jag kommer mindre än 2-3 ggr på raken... GRYMT HÄRLIGT!
Jag skulle titta med honom om vi hade dom kanalerna det handlade om!
Jag har faktiskt aldrig sett klart en porrfilm... Vi kommer aldrig så långt....
Jag tycker inte de e så jätte kul o ha dessa kanaler då man zappar förbi dem, kanske då man har besök o så hör dem stön från TV:n... hmm.
Jag håller inte reda på vilket nummer dem ligger på heller utan bläddra rakt upp o ned.
Bryr mig inte så mycket, min sambo e ju inte otrogen för att han tittar på det.
Själv tittar jag inte ifall han kollar på det, då byter han kanal, när jag kommer in i v-rummet.