• vofflan

Bästa barnvagnsaffären i Borås-Jönköping-Linköping

Jag ska på semester till dessa orter om några veckor, hjälp mig var jag ska titta på vagn, någon med stort utbud

• Svar på tråden Bästa barnvagnsaffären i Borås-Jönköping-Linköping
  • jacklin

Barnvagnscentralen som ligger mitt istan, vid busstorgen är den som är bäst och billigast.

Annars har man babyproffsen uppe på brämhult men den är dyrare.

• jacklin

glömde. Ligger i Borås

• vkx

I Jönköping har du 1klass och bebyproffsen. Båda ligger på Solåsen vid Biltema (jag vet, jag är kille men det är Biltema man ser från motorvägen). Gångavstånd mellan de båda affärerna.

• vofflan

Tack, jag har varit mycket i både borås och jönköping så jag hittar Tack ( har dock aldrig letat barnvagn i städerna)

• Neo

På Babyproffsen (i Brämhult/Borås) får man alltid superbra service! Dessutom känns det som om de har klart fler vagnar än barnvagnscentralen i centrum.

Glöm inte att alltid be om ett paketpris, var du än köper din vagn - Det finns alltid lite de kan göra på priset!

Vi fick bäst pris på vår Brio Duo på barnvagnsaffäfen i Ulricehamn för två år sedan. Då skiljde det 500:-, så det var ju värt att åka en liten bit! (Fast de hade inget stort utbud.)

• jacklin

jo de har bra service på babyprofset, men de är betydligt billigare i stan. Vi köpte allt från babyprofset vilket vi ångar i efterhand för vi hade sparat över 1000kr om vi gått ner till stan i stället.

• Rosa Ljung

Babyproffs i Linköping har ett stort utbud av allt till baby. Affären ligger brevid IKEA, inte så svårt att hitta.

• mullebulle

Hej!

Bor i jönköping, och rekommenderar BRIO på Solåsen. Bra service, trevlig personal. Där ligger också 1klass, men har inte så bra erfarenheter av dem. Blir det något fel på grejerna är det svårt att reklamera, och det är inte alltid man får ett trevligt bemötande. Däremot har de ett bra och brett sortiment, och även snygga märkeskläder, skötväskor mm.

• lilla tummelisa

Undvik Babyproffsen i Linköping. Jag har inte hört en enda som fått bra service där. Snorkiga, tjuriga och menar alltid att det är kunden som varit vårdslös om nåt gått sönder på garantin... Inte heller Nalle-Maja (som ligger i Linköping) är bra. De får aldrig hem sina vagnar och man får inte häva köpet .

Så själv handlar jag på Babyproffsen i Norrköping, fastän jag bori Linköping. De har stort utbud, bra service och är trevliga!

• vofflan

Jag kan säja att jag kommer besöka solåsen när jag är i Jönköping nästa gång *längtar*

• lilla tummelisa

Ligger solåsen och 1klass nära varann? I så fall kanske man hittar dit om man har vägarna förbi...

• vofflan

vkx skrev i 3e inlägget att det ligger jämte biltema och dit hittar man ju

Svar på tråden Bästa barnvagnsaffären i Borås-Jönköping-Linköping