• imorgon är en annan dag

Var hittar jag ett sådant där planeringsverktyg där man kan ..

Som sagt, var hittar jag ett program (gratis) där man kan rita upp ett rum och möblera, flytta väggar o.s.v? Jag letar eefter något liknande det där programmet IKEA har när man planerar sitt kök men där man kan sitta och leka med tanken hur man skall möblera och om man skall lägga till eller ta bort en vägg i andra rum än ett kök (typ sovrum och vardagsrum)? Finns det något sådant?

• Svar på tråden Var hittar jag ett sådant där planeringsverktyg där man kan ..
  • musli

Inte gratis vad jag vet....
    Har ett men det är inte gratis... Tyvärr.

//heavy metal-mamma...
  • Lundahl81

Puffar upp då jag åxå är intreserad!!!

♥♥Lycklig Mamma Till Alma!!♥♥
  • Ankmor

Det är jättekul! Risken finns att man fastnar, för man kan ju ändra om huset i all oändlighet.

Ha så skoj!

• Pearls Of Paradise

Ankmor : hur ändrar man planlösningen där?

Nej, men tack!!!! Nu så skall jag prova det på en gång... Hade gett upp hoppet om att jag skulle få tag på något och så dök det upp ett.... tack va roligt!!! Och jag som skulle gå och lägga mig, nu blir jag väl uppe hela natten hi, hi....

Hmm, precis som Pearls of Paradise... kan man ändra planlösningen/måtten? Vill ju leka med mitt hus....

• Ankmor

Det finns en "meny" till höger där man kan hitta olika saker bland annat "Byggobjekt"- väggar, fönster mm .

Man suddar bort det man inte vill ha kvar och sätter dit en ny vägg eller ett nytt fönster etc...

Nejmen är det jag som är trött? Jag ser ingen meny.... hjälp mig!!! jag vill leka!!!!

Svar på tråden Var hittar jag ett sådant där planeringsverktyg där man kan ..