• Mamma Mysig

Vaknade av att jag skrattade i morses

Drömde en så sorglig dröm att jag inte hade några kompisar och ingen såg mig, grät hela tiden i drömmen. Sen träffade jag min jobbarkompis fru i en fotoaffär , vi såg på kort av gravida när hon vänder sig och ser en golvfläkt i ögonvrån och hoppar till
    - Jag blev också sån förr sa jag
    - Det var läskigt sa hon
    - Vad trodde du det var?
    - Ärs det är så dumt att jag inte vill säja det
    - Jo snälla säj säjer jag
    - En transistorradio svara hon,

Sen skrattar jag så jag väcker hela huset,

Dummt va?!?
    Trebarnsmamma i Januari, längtar så
  • Svar på tråden Vaknade av att jag skrattade i morses
  • canavar

vad roligt (härligt) att få vakna till skratt!!!
    har gjort det själv en gång.. vad jag drömde kom jag inte ihåg men jag var bara så glad!!!!
    O bokstavligt gapskrattade!!!

• Mamma Mysig

Ja FÅNIGT är bara förnamnet, men jag skrattar fortfarande, det är så dummt, finns ju inget roligt med drömmen och ändå skratta jag så sonen vaknade som sover flera rum bort, bebismagen bara hoppade ,

Trebarnsmamma i Januari, längtar så
  • LyckaJones

Ha ha ha ha, gud vad sjukt *S*

• mammaNena

åå visst e det härligt när man vaknar av att man skrattar.. har bara gjort det 1 gång, men jag var super glad hela dagen

• josefa

Jag skrattar så jag hoppar när jag läser det! Måste bara berätta om mina skrattanfall....Behöver inte ens drömma tokigt! Eller kanske har jag det och inte kommer ihåg?
    Flera gånger under graviditeten (är nu i v 30)har jag fått okontrollerbara skrattattacker när jag sover eller precis vaknat och börjat skratta åt nåt som passerar min hjärna. Jag skrattar så jag gråter och min kille garvar ocskå ihjäl sig åt mig och när jag berättar vad jag har för tankar i mitt huvud....Skitkomiskt! Känns som om jag rökt nåt man inte får? Fast det har jag aldrig gjort men man har hört talas om detta fenomen. Är det nån som upplevt detsamma?

Svar på tråden Vaknade av att jag skrattade i morses