Ni med kontorsjobb och foglossning
Klarar ni att sitta vid datorn? När jag suttit ett tag värker det nåt infernaliskt i hela bäckenet och det strålar upp i korsryggen... Det är en hemsk smärta. Känns det så för er också?
Jobbar heltid.
/S
Klarar ni att sitta vid datorn? När jag suttit ett tag värker det nåt infernaliskt i hela bäckenet och det strålar upp i korsryggen... Det är en hemsk smärta. Känns det så för er också?
Jobbar heltid.
/S
Jag har asont i ryggen o tror inte det kommer hålla i två månader till, men vet inte med lite tur kanske det flyttar sig...
Så var det för mig när jag väntade mitt första barn! Blev ganska tidigt sjukskriven då! Nu har jag tyngre jobb och är även nu sjukskriven för fogbesvär!
Prata med din BM om det!
Jaaa...det gör så j**la ont!!
Har blivit sjukskriven på 25% det hjälper faktiskt lite att inte behöva jobba så långa dagar.
hej hej
ja precis,,,det gör så jävla ont,,har nu varit sjukskriven 100% o ska vara det fram till BF...
Jag har med ont när jag sitter länge, dels i bäckenet men även i handen pga karpaltunnelsyndrom, därför är jag nu sjukskriven 100% (testade med 50% och det hjälpte inte)
Japp, en till här. Har sen några veckor tillbaks gått ner till 75% och det känns lite bättre. Är nu i v.30.
En till här, plus en släng av karpaltunnelsyndrom precis som FiaFågel. Därtill så var sjukgymnasten sjuk när jag skulle dit förra veckan och jag fick ingen ny tid förrän om en månad. Och jag får inte komma på vattengymnastik förrän jag varit hos henne.
SUCK!! hur ska man stå ut??
Jag med. Sjukskriven 50% pga foglossning. Måste pendla också, tar nästan 1h 30min på morgnarna. Sliter grymt. Men ska börja med en dag ledigt i veckan så får vi se....
Hej! Har också jätteont av foglossningen. Mår jättedåligt och ändå blir jag inte sjukskriven. Många av mina arbetspass är 10tim i rad och det är inte kul. Tråkigt att det ska vara så svårt för vissa att bli sjukskrivna och en del blir det jäättelätt. Var hos MVC:s läkare och trodde det skulla bli lättare, men nej. Och barnmorskan säger "ja du får väl ladda upp med alvedon"...
Fy 17 alltså! Visst är inte graviditet en sjukdom, men hade en icke-gravid person haft uppluckrade fogar i bäckenet och på grund av detta grym värk, hade denna person blivit sjukskriven! Mitt blir värre och värre och jag är så nervös att antingen läkaren eller fk kommer att säga "Nähä då, det blir ingen sjukskrivning här inte, för du är inte sjuk." Det måste vara män som kommit på det där med att foglossning inte kvalificerar för sjukskrivning.... Baahh! *sur*